c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160202_133016.jpg

ترکمن سسی-يكي از كارمندان پست بانك روستاي چارقلي گميشان پس از جلب اعتماد مردم اقدام به كلاهبرداري از مردم روستا كرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ساحل گميشان، يكي از كارمندان پست بانك روستاي چارقلي ، كه علاوه بر كار در دفتر پست بانك به كار خريد و فروش خودرو اشتغال داشت پس از مدتي كار و جلب اعتماد مردم اقدام به كلاهبرداري از مردم روستا كرد و سپس متواري شد.

شنيده ها از اهالي روستا حاكيست بعضي با اعتماد به اين مرد ميليونها تومان پول خود را جهت خريد و فروش خودرو صفر در اختيار او قرار داده اند و تنها يك چك از او گرفته اند و هرگز صاحب خودرو نشده اند و نه تنها سودي دريافت نكرده اند بلكه اصل پول خود را نيز از دست داده اند.

يكي از اهالي مي گويد من 30 ميليون پول خود را در اختيار او قرار داده ام و در ماههاي اول سود پول را مرتب دريافت مي كردم و اين سبب اعتماد من و ديگر دوستانم شد ولي بعدها ديگر نه از پول خبري شد و نه از اصل آن. شنيده شده است ، برخي از اهالي هم كه قبوض آب و برق خود را به شعبه برده اند و علي رغم مهر دريافت پول ظاهرا مبلغ بهاي مصرفي آب و برق و گاز به شركت مربوطه واريز نشده است.

اينكه از پست بانك كلاهبرداري شده يا نه در دست بررسي است.

همچنين شنيده شده افراد مسن كارت خود را جهت پرداخت قبوض و موارد اينچنيني در اختيار اين مرد قرار داده اند و مورد سوء استفاده مالي قرار گرفته اند.

اين مطالب شنيده هاي خبرنگار ما از اهالي روستا مي باشد كه در محل پست بانك حضور داشتند.

اخبار موثق تر متعاقبا اعلام مي شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر