c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: در اجرای طرح اقتدار پلیس طی 48 ساعت گذشته 690 نفر سارق، قاچاقچی کالا و مواد مخدر، متهمین فراری، اراذل و اوباش و مزاحمین خانواده ها شناسائی و دستگیر و 90کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا سردار سرتیپ دوم ستاد سیدمحمود میرفیضی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از کشفیات در جریاین اجرای این طرح اظهارداشت: از مجموع دستگیر شدگان 38 نفر سارق و 30 نفر نیز متهم فراری هستند.

وی اضافه کرد: همچنین 169 نفر افرادی که حکم جلب آنان طی دو سه سال اخیر صادر اما فراری بودند و 191 نفر نیز کسانی هستند که برای خانواده ها مزاحمت ایجاد کرده بودند. سردار میرفیضی ادامه داد: 239 نفر نیز خرده فروشان مواد مخدر و معتادین ولگرد هستند که شناسائی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح 40 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی به همراه تعداد زیادی فشنگ های مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در راستای اجرای این طرح بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد و 19 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه نیز کشف شد. به گفته میرفیضی همچنین در قالب این طرح 110 فقره انواع سرقت کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به وظیفه پلیس در خصوص برقراری نظم و امنیت و توجه به مطالبات مردمی، تصریح کرد: یکی از برنامه‎ریزی‎ های پلیس گلستان در طول سال برای گسترش نظم و امنیت، اجرای طرح ‎های مختلف و ضربتی است.

سردار میرفیضی اضافه کرد: این طرح ‎های ضربتی در کنار طرح‎ ها و ماموریت ‎های روزانه ‎ای است که پلیس در دستور کار خود دارد و به صورت شبانه ‎روزی آنها را اجرایی می‎ کند.

وی گفت: اجرای طرح مختلف و از جمله اقتدار پلیس وقوع جرائم خشن را در استان تا 20 درصد کاهش داده است.

به گفته وی طرح اقتدار پلیس به منظور برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر، جمع‎ آوری معتادان خیابانی، دستگیری مزاحمان نوامیس، مجرمان سابقه‎ دار فراری و دستگیری متهمان تحت تعقیب اجرا شد.

وی همچنین با اشاره به نقش مردم در اجرای ماموریت‎ های پلیس و تولید امنیت اجتماعی، گفت: بدون شک یکی از مولفه‎ ها مهم برقراری نظم و امنیت اجتماعی مردم و شهروندان هستند که با همراهی آنها با پلیس به طور قطع یک امنیت پایدار در جامعه ایجاد خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین تصریح کرد: پلیس 110 به صورت شبانه‎ روزی آماده پاسخگویی به مردم و دریافت مطالبات امداد خواهان و ارائه خدمات فوریتی پلیس است. وی تاکیدکرد: تقاضای پلیس از مردم این است که در صورت مواجهه با موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت متخلفان و مجرمان، موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان، اقدام به عملیات پلیسی و دستگیری مجرمان و متخلفان شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر