c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160204_164653.jpg

ترکمن سسی-شهردار گنبدکاووس با تاکید براینکه تمام درآمدهای شهرداری برای شهر هزینه می شود از افزایش دو برابری بودجه شهرداری که حاصل وصول مطالبات و دریافت عوارض است خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، عبدالحمید قزلجه در نشست مشترک با مجمع مشورتی جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ضمن تبریک این مناسبت اظهارکرد: تلاش کردیم علاوه بر کمک در اجرای برنامه ها و جشن های شادمانه مسجد محور در شهرستان در زیباسازی و آذین بندی شهرستان نیز به گونه ای عمل کنیم که حال و هوای دهه فجر در شهرستان نمودار باشد.

وی با بیان اینکه جوانان مهم ترین نقش را در تداوم انقلاب و نیل به اهداف آن دارند افزود: امیدواریم بتوانیم همواره و به صورت مستمر از نظرات و ایده های جوانان شهرستان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … بهره مند شویم.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به نحوه مدیریت شهرداری ها خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری از طریق وصول عوارضات و درآمدهای شهرداری از محل ارائه خدمات و مسائل مربوطه به آن از سوی مردم تامین می شود و همین بودجه به صورت مدون و برنامه ریزی شده دوباره برای مردم هزینه می شود.

قزلجه از دوبرابر شدن بودجه شهرداری گنبد طی دوسال گذشته خبر داد و اضافه کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۳۹۲ و ابتدای کار این شورا و شهرداری حدود ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر با توجه به تلاشهای ما برای وصول مطالبات و تعامل با بدهکاران و همچنین گسترش خدمات شهرداری بودجه شهرداری در سال ۹۴ حدود ۴۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون ۴۰ درصد این بودجه طبق لایحه مصوب در شورا در امور جرایی و ۶۰ درصد در امور عمرانی در سطح شهر گنبدکاووس هزینه می شود.

شهردار گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک چهره ای زیباتر و پویاتر از شهر دیده شود و تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر از هرگونه تلاشی برای توسعه متوازن شهر که افق ماست دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است نشست های مجمع مشورتی جوانان شهرستان گنبدکاووس به ابتکار و همت مشاورجوان فرماندار این شهر در فواصل زمانی معین با مسئولان و مدیران این شهرستان برای انتقال نظرات، ایده ها و راهکارهای جوانان به مسئولان و پاسخگویی متقابل مسئولان در برابر عملکرد خود برگزار می گردد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر