c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-یکی از کاندیداهای ترکمن شهرستان گنبدکاووس در جمع مردم با اعلام اینکه هنوز زمان تبلیغات نرسیده است از سخنرانی امتناع کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، محمد شریف نیا یکی از کاندیداهای ترکمن حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون که چند روزی است به دعوت اهالی روستاهای مختلف در این مناطق حضور پیدا میکند در اقدامی جالب تنها به احوالپرسی با مردم و جمع آوری نظرات و پیشنهادات آنها کفایت می کند.

وی در آخرین جلسه خود که با عنوان نشست همدلی به دعوت مردم برگزار شد در برابر اصرار مردم برای سخنرانی افزود: به علت اینکه هنوز موعد تبلیغات نرسیده است از نظر قانون امکان سخنرانی تبلیغاتی وجود ندارد و ان شاءالله در زمان مقرر با ارائه برنامه ها و سخنرانی در خدمت شما خواهم بود.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در نشست های همدلی بر حضور حداکثری مردم تاکید کرد و از همگان خواست از تبلیغات به هر شکلی تا زمان مقرر پرهیز کنند.

گفتنی است نشست های هم اندیشی و همدلی محمد شریف نیا در روستاهای عوض حاجی،چای قوشان،کرند و خیابان میهن در داخل شهر گنبدکاووس برگزار شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر