c_300_250_16777215_10_images_603485.jpg

ترکمن سسی- رشید خرمالی کاندیدای نمایندگی مجلس از حوزه ی انتخابیه گنبدکاووس که موفق به احراز صلاحیت خویش از شورای نگهبان نشد،در پیامی از تمکین خویش به قانون سخن گفت.

متن پیام رشید خرمالی به شرح زیر است:

بنام ایزد منان

پیام قدر دانی

میزان رای ملت است .امام خمینی (ره)

مردم شریف و معزز حوزه انتخابیه شهرستان گنبد کاووس ،همانگونه که مستحضر ید اینجانب رشید خرمالی به عنوان یک جوان ترکمن ایرانی با هدف خدمت به شما و به پشتوانه و توصیه های شما در راستای شعار اتحاد و یکدلی، وارد صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی شدم.

خوشبختانه از سوی نهادهای محترم چهارگانه و هیات اجرایی مورد تایید قرار گرفتم ولی متأسفانه از سوی هیات نظارت شورای نگهبان فرصت خدمتگذاری فعلا از بنده سلب گردید لذا بدینوسیله ضمن سپاس و قدردانی قلبی و صمیمانه از یکا یک شما مردم شریف که در این برهه مرا یاری نموده و مشمول خالصانه ترین و بی شائبه ترین احساسات و محبت های خود قرار داده‌اید و با تعظیم در برابر الطاف پاک شما همشهریان صدیق ،به استحضار مردم بزرگوار شهرستان خودم میرسانم که اعتقاد ما احترام به قانون و تمکین به آن از اهم وظایف ماست و شایسته و بایسته خواهد بود با حفظ آرامش و اتحاد در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت عینیت بخشیدن به دولت و ملت و همدلی و همزبانی گام برداریم .

علیهذا بر اساس تعهدی که به شما مردم عزیز دارم در هر شرایطی همواره در کنار شما خواهم ماند و تا آخرین توان و فرصت از ظرفیت های قانونی موجود برای خدمت به مردم شریف و قدردان کوشا خواهم بود. در این مدت کوتاه دوستان زیادی یافتم که حاضر نیستم آنان را با هیچ متاعی عوض نمایم و در نوع خود سرمایه ای گران سنگ می باشند.

خداوندبه شما مردم شریف و قدردان عزت و شوکت عطا نماید.

وعدهء ما هفتم اسفند پای صندوق های رای.

من الله التوفیق رشید خرمالی _کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر