c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-هفته بیست ونهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با رقابت 72 راس اسب در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان و با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل و سنتی منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا ، این رقابت ها در مسافت های 1000و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن مبتدی و نبرده بود، اسب آغوش اول شد و اسب های خورشید سنجر و سایلان گل دوم و سوم شدند.

اسب های دوخون دو ساله نبرده برگزار کننده دور دوم این رقابت های بودند که در پایان اسب گیلماز زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و آپروند و فربال دوم و سوم شدند و در دور سوم در گروه اسب های دوخون سه تا پنج ساله 36 تا 48 امتیاز اسب های کلودیا هورس، تایتانیوم و ارکان به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور چهارم هفته 29 مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد مخصوص اسب های دوخون سه تا چهارساله 52 تا 58 امتیاز بود که اسب اورکاسیا برنده این دور شد و اورتیناز و سامر دوم و سوم شدند و در دور پنجم نیز اسب های توربو ، ساوالون و چندو برندگان گروه اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز شدند.

در دور ششم، اسب های دوخون سه تا هشت ساله 24 تا 34 امتیاز با هم رقابت کردند و در پایان آلیسا، تری بلا و رامونا به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور هفتم در بین اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 8 تا 14 امتیاز نیز اسب های فیروز قره تپه ، ترکمن طلا و بارگل عناوین برتر را کسب کردند. در پایان این مسابقات مبلغ 509میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر