c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی- بر اساس برخی از شنیده های ما یکی از کاندیداهای شاخص ترکمن در حوزه غرب استان تایید شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی بر اساس شنیده ها قرباندوردی قورلی زاده معروف به کاکا تایید صلاحیت شد.هنوز این خبر از طرف مراجع رسمی تایید نشده است .

گویا وی قصد دارد به نفع رامین نورقلی پور کناره گیری کند.

خبر دقیق بعد از سخنرانی امشب قورلی زاده در سایت قرار خواهد گرفت.

صحت و سقم قطعی این خبر را در ترکمن سسی پیگیری کنید .

دیدگاه‌ها  

+2 #1 کم 1394-12-04 20:15
سلام/ کاش این اتفاق خیلی زودتر اینها میافتاد تا این همه بلاتکلیفی بین مردم که نمی دانند به کدامین سو حرکت کنند پیش نمی امد و ای کاش حرف و حدیث ها مبنی بر کناره گیری جناب قورلی زاده واقعیت نداشته باشد.....
نقل قول کردن
+1 #2 بیسواد 1394-12-05 00:46
من برای شما متاسفم واقعا که سنگ تمام گذاشتید برای آقای نورقلی پور . این حرکت شما بعنوان یک کار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای و غیر اسلامی در تاریخ صحرا ثبت خواهد شد اول با اون نظر سنجی کذایی تان و بعد با شانتاژهای خبری تان برای یک کاندید خاص .
نقل قول کردن
+2 #3 رضا 1394-12-05 09:25
مدرک دکترای آقای نورقلی پور به چه دردی در مجلس میخورد؟ نهایتا ایشان به کمیسیون کشاورزی خواهند رفت که جزو کمیسیونهای کم طرفدار مجلس میباشد. چرا ما نباید آدمهای با گرایشهای علمی و تخصصی مانند مالی و اقتصادی به مجلس نفرستیم . یعنی آدم متخصص در رشته های مالی و اقتصادی کم داریم؟!!! شرط اول قدرت یک نماینده به کمیسیون های پر قدرت مجلس از جمله کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون اقتصادی و کمیسیون صنایع و ... میباشد که متاسفانه آقای نورقلی پور فاقد تخصص در زمینه های فوق میباشند. از سایت ترکمن سسی هم تشکر میشود و درخواست مینماید مطلب فوق را جهت اطلاع عموم درج نمایند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر