c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160301_112557.jpg

ترکمن سسی- جلسه تقدیر و تشکر عبدالصمد بردی پور از یاران خویش در انتخابات با سخنان قابل تامل این کاندیدای پرهوادار همراه بود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی عبدالصمد بردی پور در جلسه تقدیر و تشکر از یاران و اعضای ستاد انتخاباتی خویش در سخنانی پرده از برخی رفتارهای یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس برداشت.

بردی پور با اشاره به کسب آرای بالای خویش در گنبدکاووس این امر را لطف خداوند و محبت مردم به وی توصیف کرد و گفت: از جوانان به دلیل زحمت های فراوان آنان تشکر می کنم و از بانوان نیز کمال تقدیر و تشکر دارم که در مشارکت حداکثری حضور داشته و برای آینده فرزندان خویش احساس تکلیف می کنند.

بردی پور با بیان برخی جریانات در گنبدکاووس تصریح کرد: قصد دارم با حفظ حرمت ها شفاف سازی کنم، در دور هشتم سیزده نفر ترکمن و شش نفر از برادران غیر ترکمن حضور داشتند و انتخابات مسیر عادی خویش را برای مردم منطقه طی کرد ولیکن در دور نهم به دلیل اینکه غیر ترکمن ها بنا به دلایلی تنها یک داوطلب داشتند موفق به کسب کرسی مجلس شدند،به همین دلیل نیز فعالان ترکمن در اولین انتخابات بعد از آن که همانا شورای شهر بود با ائتلاف موفق به کسب هر یازده کرسی شورای شهر شدند چرا که قصد نداشتند بعد از مجلس شورای اسلامی ،شورای شهر را نیز از دست بدهند.

بردی پور افزود: در وقایع انتخابات شورای شهر گنبدکاووس سه گروه جوانان،نویسندگان و یاشولی ها(فعالان سیاسی) به فعالیت پرداختند و هدف همه حضور اکثریت ترکمن در شورای شهر بود اما از فعالیت یکدیگر بی اطلاع بودند که ما همه آنها را به یک گروه واحد تبدیل کردیم و اولین جلسه در منزل قربان نیازی در خیابان خیام شمالی با حضور یاشولی های بیست محله شهری که هر محله هشت نفر عضو داشت برگزار گردید.

بردی پور تاکید کرد: اعضای این تشکل را نمایندگان سابق مجلس،کاندیداهای ادورای مجلس،اعضای سابق شورای شهر و یاشولی های پاک تشکیل می دادند که معیار انتخاب بر اساس ۶۰ درصد رزومه و ۴۰ درصد رای گیری بنا نهاده شد،وقتی رزومه ها دریافت شد نمره ها پلمپ گردید و در روز رای گیری این نمره ها نمایان شد.

بردی پور تصریح کرد:این حرکت مثبت بود و انتظار داشتیم در بحث مجلس شورای اسلامی نیز اینگونه رفتار شود اما اجازه ورود به جلسات به کاندیداها داده نمی شد و شایعاتی شنیدیم که شهرداری و مجلس را بین خود تقسیم کردند که یاشولی های پاک و مردمی ما این شایعات را رد کردند و ما گفتیم مردم و روشنفکران ما گرفتار این حربه ها نخواهند شد.

بردی پور با بیان برخی مسائل پشت پرده یاشولی های انتخاباتی گفت: یاشولی های انتخاباتی چند هدف داشتند که پیروزی خود آنان مهم تر از پیروزی یک ترکمن بود،این افراد به هر وسیله مشروع و نامشروع،اخلاقی و غیر اخلاقی،انسانی و غیر انسانی متوسل شدند،کاندیداهای صاحب رای را شکستند و رای های خاکستری را به نفع جریان خویش هدایت کردند.

بردی پور افزود: ما گفتیم به یاشولی ها احترام می گذاریم به شرط اینکه رویه آنها مثل شورای شهر باشد و شش کاندیدای عدم احراز شده چون امانقلیچ شادمهر پا به عرصه گذاشتند اما یاشولی ها هر کاری کردند تا این حرکت سیاسی نتیجه ای نگیرد و متاسفانه نتیجه ای نیز به دست نیامد.

بردی پور اذعان کرد: جلوی سیبل و دید مردم چند یاشولی بی طرف و مردمی را گذاشتند اما پشت پرده چیز دیگری بود،مقرر بود رزومه هفتاد درصد تاثیر گذار باشد و سی درصد رای گیری اما حالت عکس پیدا کرد که تخلف یاشولی ها در این مورد محرز بود.

بردی پور ادامه داد: در لیست ارائه شده بیشتر نیروها وابسته به خود آنان بود ما در جلسات و نشست ها سخنرانی می کردیم اما منتخب این افراد با یاشولی های روستاها جلساتی برگزار می کرد،وی سپس رو به جمع گفت:هر کدام از حاضرین در جمع از روستایی آمده است در روستای خود سوال کند چه کسی به عنوان یاشولی روستا معرفی شده است و آیا در روستا به چه عنوان شناخته می شود؟

بردی پور گفت: یاشولی باید بی طرف باشد و افراد بی طرف توسط کمیته روستایی و اعضای شورای بخش حذف شدند،فقط در یکی از جلسات شبانه در روستای آق آباد از دوازده نفر ده نفر نیروی منتخب فعلی آنان بود که همه این نکات مستند است و از نویسندگان و خبرنگاران می خواهم سخنان مرا در سایت ها و نشریات خود درج کنند چرا که خود پاسخگوی آن هستم.

بردی پور تاکید کرد: اگر به جمع یاشولی ها می رفتیم می گفتند که تمکین نکرد اگر نمی رفتیم می گفتند آدم مغروری است و به جمع یاشولی ها بی اعتنایی کرد در حالیکه خروجی کاملا مشخص بود.

بردی پور با اشاره به سخنان خود در روز رای گیری یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس گفت: من در سخنرانی خود در جمع یاشولی ها گفتم که ملاک شما انصاف،عدالت و امانت باشد،از یاشولی های حاضر پرسیدم آیا من در خانه کسی از شما رفتم ت ا نظرتان را سمت خودم جلب کنم؟که همه با سکوت خود پاسخ دادند،بعد گفتم شما در مقام حق و باطل ایستاده اید و در این دنیا و آخرت جوابگو هستید،هم اکنون نیز می گویم اگر لیست رای دهندگان و رزومه ها را به ما نشان دهید متشکر می شویم چرا که اول کاندیداها باید بر روی یاشولی ها نظر دهند و معیارها و ملاک های خود و انتظارات خود از یاشولی ها را بیان کنند.

بردی پور افزود: دو نفر رزومه ها را بررسی کرد که حکیم الفت و رحیم انگیزه بودند و آنه محمد بیات نیز لیست اعضا را در اختیار منتخب آنان قرار داد.

بردی پور تاکید کرد: در روز رای گیری نیز گفتم که اگر خروجی یک نفر است رزومه را تحویل می گیرم حتی اگر آن یک نفر خودم باشم چرا که قدرت انتخاب مردم را محدود می کنیم،تاکید کردم طیف مقابل ائتلاف نکردند پس مردم را در انتخابات آزاد بگذارید و اگر در روز آخر ائتلاف کردند من هم حاضرم در آخرین ساعات به ائتلاف تن بدهم.

بردی پور اذعان کرد: تحت هیچ شرایطی نگفتم که تمکین میکنم،نه با کتابت نه با نطق چنین تعهدی ندادم و روز رای گیری نیز تاکید بر معیارها و شرایط خویش کردم اما سودی نداشت.

بردی پور ادامه داد: در محل رای گیری کارت برای رای دهندگان صادر شد و خانم نازقلیچی را از محل رای گیری راندند و اجازه ورود به جمع به وی داده نشد و از وی خواستند که انصراف بدهد.

بردی پور گفت: حکومت و دستگاه های اجرایی کار خویش را به خوبی انجام دادند اما از خودمان ضربه خوردیم،یاشولی وظیفه اش این است که به مردم اعلام کند و کنار بکشد چرا همه اطراف کسی که اعلام کرده بودند جمع شدند و اصل بی طرفی را رعایت نکردند؟ چون مقبولیتی میان مردم نداشتند روی به تهدید و تخریب آوردند وقتی از این طریق نیز موفق نشدند به چاپ اعلامیه و سی دی روی آوردند و وقتی از این حربه سودی به آنان نرسید سعی کردند از امامان جمعه و علما استفاده ابزاری کنند تا به کارهای نامشروع خویش مشروعیت ببخشند و به طایفه گرایی،قومیت گرایی و مذهب گرایی دامن زدند.

بردی پور افزود: از تخریب دیگر کاندیداها نیز هیچگونه کوتاهی نکردند و با تبلیغات غیر قانونی به امور خویش پرداختند.

بردی پور بیان کرد: آقای طیار 50822 رای کسب کرد که 15647 رای وی از دور هشتم با وی همراه است و 10هزار رای نیز به واسطه اصلاح طلبان به صندوق وی ریخته شد با این احتساب قدرت یاشولی ها با این همه تلاش و کارهایی که کردند فقط 25 هزار رای است ما انتظار داشتیم بالای 90 هزار بیاورند.

وی در پایان سخنانش گفت: انتظار دارم یاشولی های با انصاف مردمی خود را از این جمع جدا کنند و از مردم و دستگاه های امنیتی می خواهم که جلوی مداخله یاشولی های خود ساخته در امور مهم سیاسی و اجتماعی که به اختلافات قومی،طایفه ای و مذهبی دامن می زنند را بگیرند.

دیدگاه‌ها  

-9 #1 سوال 1394-12-11 11:45
احسنت به آقای بردی پور....جوانان فهیم گنبدکاووس خوب می دانند که چه ناعادلانه بود این حرکت مثلا یاشولی ها
نقل قول کردن
-10 #2 سخی 1394-12-11 12:03
در یاشولیگری شورای شهر هم اختلافاتی بود اما چون تعداد یازده نفر بود و ضریب خطا کمتر بود اختلافات پررنگ نشد و همه متحد شدند. نتیجه اش هم رای بالای نود درصد بود اما در مجلس این اتفاق نیفتاد یاش اولی نماها با هر ترفندی عوامفریبی کردند و نتیجه اش کسب ارای 45درصدی بود 55درصد ترکمن ها با رای دادن به دیگر کاندیداها به یاش اولی ها نه گفتن. ضمنا توهین به شادمهر و سارلی توسط سخنگوی یاش اولی ها هم قابل تامل است و ثابت میکند بردی پور راست میگوید که انها با هرترفند وبا تخریب دیگر کاندیداها و حتی توهین به انها عوام را بطرف کاندیدای ازپیش تایین شده خود هدایت کردند.
نقل قول کردن
+14 #3 گنبدی 1394-12-11 12:08
آقای بردی پور من شما‌را درک میکنم چون با‌این همه هزینه قبول شکست سخت است ولی در این انتخابات همه کارها طبق روال انتخابات شورا که‌شما هم‌یکس از یاشولیها بودید بود. اونجا خوب بود حالا... همین‌یاشولیها اونجا هم‌بودند نه کسی کنار‌گذاشته شد فقط یاشولیهای رو روستا اضافه شدند و از شهر یاشولیهایی‌که انصراف دادند جایگزین کردند. دوست عزیز شما هاکه میگفتید یاشولیها جمعی لمپن ورشکسته هستند چی شد حالا میگید بالای 90 هزار پیش بینی میکردید؟؟؟ تحمل شکست و قبلو آن میتواند یرای پیروزیهای آینده شما کمک کند البته با این عملکردتان و سخنرانی بر علیه .... نمیدانم. ضمنا جواب شما‌را‌ مردم در انتخابات دادند با بالاترین رای به قره جه‌طیار و اختلاف 20 هزاری‌دادند و میزان رای ملت است.
نقل قول کردن
-12 #4 مهدی 1394-12-11 12:18
سلام علیکم.
امیدوارم نظر اینجانب را به چاپ برسانید.
بنده با نظرجناب بردی پور موافق هستم. و جناب طیار باید موضع خود را روشن و شفاف بیان کند.
1_چگونه جناب طیار یک شبه اصلاح طلب معرفی شدند؟
2_اگر اصلاح طلب هستند کدام یک از احزاب اصلاح طلبان ایشان را تایید و نامه جهت تایید ایشان صادر کردند؟
3_رزومه حزبی و سیاسی ایشان که نشان دهنده اصلاح طلب بودن جناب طیار را نشان دهید؟
4_ اگر ایشان اصلاح طلب هستند موضع گیری های ایشان را نسبت به اتفاقات پیش آمده مانند انتخابات88،ردصلاحیت ها و...را بیان کنید؟
نقل قول کردن
+24 #5 بهمن باستان 1394-12-11 13:08
جناب اقای بردی پور عزیز
به جای اینکه دست دوستی و اتحاد بدهید یاش اولی ها , ریش سفیدان را به باد تهمت گرفتید!من کوچکتر از ان هستم که از شما ایرادی بگیرم ...
ولی به نظر من طرز فکرتان را عوض کنید ...
مهم رفتن شمای نوعی یا اقای طیار یا هرکدام از کاندیداهای محترم نبود ...
اگر شما شاخصه بارزتری نسبت به اقای طیار دارید ما از کمک و همفکری شما استقبال میکنیم صمیمانه از شما تقاضا میکنیم در ابادانی و پیشرفت ایل مان کوشا باشید و با اقای طیار همفکری کنید هدف همه کاندیداها منافع شخصی و گرفتن امتیازها برای دوستان و اشنایان نیست...
لطفا کمی در اعمال و گفتارتان تامل نمایید...
طوری صحبت نکنید که با رفتن یا نرفتن شما اسمان به زمین خواهد امد...
بزرگی به متهم کردن دیگران و داد و فریاد نیست...
یاش اولی حرمت دارد...
حرفاهایتان تند بود!
پدرم میگفت: قبل از انکه زبانت بچرخد به جملاتت فکر کن.
کمی خویشتندار باشیم.
نقل قول کردن
+13 #6 Esi 1394-12-11 13:09
باخت لازمه هر پیروزی هستش نه تا این حد که بخواهی زیر پای دیگری را خالی کنی با این حرفات
همین شما هستین که با پول تون اینکار ها رو انجام دادین
چه بهتر بود اسم یاشولی رو نمی آوردین تا دیگه اسم اونها خراب نمیشد
هر ملت نگ بار دیر بر اجیز یری
سنگ اجیز یرنگ آیان اوز ملت نگ
نقل قول کردن
+6 #7 کلاله 1394-12-11 13:12
از مردم عزیز میخواهیم به سخنان ایشان اعتنایی نکنند بردی پور حاضر بودند عباسی به مجلس بروند ولی ترکمن نرود.
همین مورد را در کلاله داشتیم و رجبی خواست حسینی برود ولی غراوی نرود.
اگر ایثارگری اینه همون بهتر که هیچوقت امثال اینان به مجلس نرود.
نقل قول کردن
0 #8 آخونذی 1394-12-11 13:17
جناب آقای بردی پورخسته نباشید : واقعاباحضورخودبه انتخابات گرمای ویژه ای بخشیدید .صحبتهای جنابعالی درخصوص یاشولی ها مبنی براینکه هسته اصلی ازافرادخوش سابقه ودارای حسن شهرت تشکیل شده بود ولی درانتخاب بقیه ازروستاها دارای اشکال جدی بود,درست مبنی.حالا که انتخابات تمام شده ومردم شریف به هردلیل یکی ازفرزندان خودرا برگزیده اند , بیاییدهمگی به ایشان تبریک بگوییم وارزوی موفقیت بکنیم .به نظرحقیرانتخاب یک نفربه معنی عدم شایستگی دیگران نیست چون چاره جزانتخاب یکی نیست .بیایید به کسانی فکرکنیم که شبانه روزبرای موفقیت کاندیداها تلاش کردند ودرنهایت باحضورخودپای صندوقها رایشان راانداختند . جنابعالی نیزواقعا خسته نباشید وخداقوت .
نقل قول کردن
+21 #9 کرندی 1394-12-11 13:53
یا عرض سلام به اقای بردی پور

جناب اقای وکیل طوری صحبت می کنید که در این دوره انتخابات تنها کسی هستید که با صداقت وارد شدید.

سوال :ویژگی های برتر اقای وکیل از اقای طیار در این دوره از انتخابات از زبان خود اقای وکیل چیست؟
سوال : اقای وکیل صبح روز پنجشنبه که تبلیغات تمام شده بود در نوار مرزی و کرند چکار می کردید؟

بهتر است با قبول شکست در انتخابات و این که اکثر یاشولی های اصلی و چه یاشولی نماها که شما می گویید این دوره مسائل مادی را کنار گذاشته و هدف تثبیت خود و فرستادن یک ترکمن را پیش رو گذاشتند
نقل قول کردن
-9 #10 ارتین 1394-12-11 14:17
احسن به این متانت
با ارزوی توفیق برای اقای بردی پوردر عرصه خدمت به مردم
نقل قول کردن
+17 #11 سردار 1394-12-11 15:02
(روزی که رازها آشکارخواهندشد...)قرآن مجید
توطئه گران درآن روزچه جوابی خواهندداشت....
ترکمن سسی:هر چی بوده تمام شده و الان همه باید به منتخب مردم گنبد کمک کنیم
نقل قول کردن
+12 #12 آرش 1394-12-11 15:30
اقای بردی پور خجالت بکش اگه می خواستی تمکین نکنی چرا اونجا رفتی و سخنرانی کردی ثانیا خانم نازقلچی نماینده داشت شمارو هم به زور به سخنران نبردند.
نقل قول کردن
+14 #13 یحیی قرنجیک 1394-12-11 15:43
سلام و درود
اگه یاشولی های گنبد همچین فعلی را مرتکب شده باشن ، نتنها مرتکب خیانت ، بلکه جنایت شده اند. مهم و اصل رو سفیدی نزد الله و مردم شریف منطقه هست و بس.
الله سمیع و بصیر است.
نقل قول کردن
+7 #14 احمد 1394-12-11 16:18
اقای بردی پور راه رایک طرفه رفتی.حالا که رای نیاوردی جو را خراب نکن. چرا اینقدرعصبانی هستی .انتظارداشتی پیروز باشی.ولی قبول کن که مردم به طیاررای دادند.وشما رای نیاوردی.
نقل قول کردن
-6 #15 عماد 1394-12-11 17:40
سلام به مردم شریف ترکمن
من با نظر آقای بردی پور موافقم . در ضمن بابت جواب دوست عزیزمان که گفت خانوم ناز قلیچی نماینده داشت ،خانوم نازقلیچی در آخرین همایش آقای بردی پور صراحتا گفت که من وقتی خواستم در جلسه یاشولی نما ها شرکت کنم از ورود من جلوگیری کردن !وقتی خود ایشان هستن نماینده میخواد چکاد این یه سوال و یک سوال دیگر چرا از ورود دکتر پقه جلوگیری شد و بعد از اعتراض هوادارن داخل جلسه شد در ضمن کار یاشولی ها اشتباه است چون حداقل دو یا سه نفر منتخب میشد و به مردم قدرت انتخاب میدادن نه یک نفر این خودش یک جورایی توهین به ملت ترکمنه حرف های زیادی است که اینجا نمیشه گفت...
نقل قول کردن
-5 #16 آرتین 1394-12-11 19:02
دوستان گرامی جانب انصاف را رعایت کنند
حرفهای ایشان کاملا منطقی است. یاشولی نماها توسط یک عده سیاستمدار شکست خورده و بعضا خارج نشین هدایت میشوند. بردی پور با این همه تخریب بالای 30000 رای آوردند. به رای این عده از همشهری هایتان احترام بگذارید و جانب اداب را رعایت کنید. من اگرچه به طیار رای دادم ولی بین بد بدتر انتخاب کردم...گفتم نماینده فارس نیاید. این جماعت یاشولی نیستند یک عده دلال و معامله گر هستند که از الان برای کرسیهای شورای شهر کیسه دوخته اند. با حمایت چشم بسته از این جماعت به آیندگان خیانت میکنید...کافی است کمی در مورد یاشولی هایتان تحقیق کیند...یا حق
نقل قول کردن
+10 #17 یاسین 1394-12-11 19:03
با سلام همه می دانند که آقای بردی پور در اتحاد شورای شهر نقش موثری داشتند ودر دور قبل نیز نفر دوم شدند اما واقعا سخت بود بین انتخاب بین کاندیدا آقای شریف نیا با دانش علمی بالا و طیار با اخلاق وتا ثیر شهید بزرگ و هاشمی با قومیت گرایی بیشترو دیگر عزیزان آقای بردی پور انشا الله دوره بعد اما اینو بدانید در کل ما ترکمنها به هدفمان و کسب یک کرسی بود که بدست آوردیم مبارک باشد
نقل قول کردن
+2 #18 سوال 1394-12-11 19:03
به نقل از آرش:
اقای بردی پور خجالت بکش اگه می خواستی تمکین نکنی چرا اونجا رفتی و سخنرانی کردی ثانیا خانم نازقلچی نماینده داشت شمارو هم به زور به سخنران نبردند.

جناب آرش شما که نمیدونید یاشولی ها چطور میگفتن قسم خورده هستن و بیطرف...همه ماها یاد گرفتیم به یاشولی احترام بگذاریم پس به اقای بردی پور حق میدهیم که یاشولی را باور کند. یاشولی ها قول دادند سه نفر انتخاب کنند یا حداقل دو نفر...قول مناظره داده بودند ...
نقل قول کردن
-6 #19 بهار 1394-12-11 19:50
اگر یاش اولی ها محترم بودن هدفشان از پخش کردن سی دی علیه آقای بردی پور چی بوده میدونستن مردم دوستشون دارن خواستن ذهن مردم رو خراب کنن حالا که میخوان شخصیت این آدم ها رو نشون بدن چرا انقد بهتون بر میخوره اصلا اینا کی هستن که بخوان جای ما تصمیم بگیرن مگه ما خودمون نمیتونیم کاندید مورد نظرمون رو انتخاب کنیم من به شخصه براشون متاسفم
نقل قول کردن
+10 #20 amir 1394-12-11 20:05
به نظر من اگه ياشوليها طیار انتخاب نميکردن 70هزارراي میاورد مردم عاقلتر از این حرفان
نقل قول کردن
-5 #21 عیسی 1394-12-11 20:15
صمد جان واقعا خسته نباشی
لایق مردمان این شهر همانی ست که انتخاب کردند مطمئن آنروز خواهد رسید مردم قدر تو را بدانند.
از شما یه خواهشی دارم عاجزانه میخوام که دوره بعد پا به این عرصه نگذار مگر اینکه مردم این از شما درخواست کنند.
نقل قول کردن
-8 #22 مبین دیانی نژاد 1394-12-11 20:49
خسته نباشید جناب اقای بردی پور عزیز و گرانقدر انشالله دوره با حضوری پرشورتر و باتجربه تر پیروز میشویم
نقل قول کردن
+12 #23 کمال 1394-12-11 20:59
جناب بردی پور
اگر اعتراضی داشتی به اون جلسه رای گیری نمی رفتی ویا لا اقل در سخنرانی که انجام دادی مراتب اعتراض و انصراف خودت را اعلام میکردی نه اینکه تا اخر بشینی و بعد از اتمام رای گیری بگی من معترضم و تمکین نمی کنم هر کسی میدونه این کار از اصول جوانمردی و وفای به عهد نیست
برادر با این کارها خودت را بیشتر ازین ضایع نکن
ملت اگاهند و مسایل را به خوبی درک می کنن.
نقل قول کردن
+8 #24 کمال 1394-12-11 21:05
آقای بردی پور
قبول کنید این دفعه شکست خوردید.
شما خواستید اتحاد و همبستگی ترکمنها را از بین ببرید و تا حدودی هم موفق شدید ولی بدانید که با این کارتون پیش ملت رو سفید نخواهید شد.
اقبال مردم به همبستگی و اتحاد و قره جه طیار بیشتر بود.
نقل قول کردن
-8 #25 ارمان 1394-12-11 21:12
با سلام وخسته نباشید به شما برادر گرامی درود خدا برشما
برشما کاری کردید کارستون مردم شریف گنبد از کارهایه
ی اونا اگاه شدند
نقل قول کردن
+12 #26 آق اویلی 1394-12-11 21:39
جناب آقای بردی پور امروز بجای اینکه شکست خود را بپذیرید و اتحاد ملت رو قبول کنید و به نماینده منتخب تبریک بگید دست به کوچک شمردن این اتحاد میزنید.مطمئن باش با این کارتون نه یاشولی ها کوچک میشوند نه مردم.بلکه این حرفهاتون که نشان از کوچک بودن خودتان است.واین حرفهاتون زنگ خطریست برای مردم که 4 سال بعد نیز دور شما خط بکشند.تا دیر نشده به آغوش ملت بازگردین
نقل قول کردن
+10 #27 آق اویلی 1394-12-11 21:41
به نقل از ارتین:
احسن به این متانت
با ارزوی توفیق برای اقای بردی پوردر عرصه خدمت به مردم

براتون متاسفم که معنای زیرپا نهادن انتخاب مردم و غرور کاذب رو با متانت اشتباه گرفتید
نقل قول کردن
+10 #28 فریاد 1394-12-11 23:08
چه خوب شد که رازهای درونت را بی پرده گفتی و چه تصمیم درستی گرفتند یاشولی ها که تو را انتخاب نکردند. مردم گنبد را خدا حفظ کرد از داشتن نماینده ای چون شما
نقل قول کردن
+10 #29 صفا 1394-12-11 23:11
با سلام گذر زمان همه چیز را مشخص می کند تا چهار سال آینده مشخص می شود که آیا آقای طیار لایق هستند یا اینکه یاشولی ها به مردم خیانت کردند
نقل قول کردن
+13 #30 جوان 1394-12-11 23:47
در این دوره بعضی از افراد رای های خاموش را می خواستند با زر و سیم به طرف خود سوق دهند که یاشولی ها با تدابیری قوی وشفاف سازی اجازه چنین کار را ندادند
دیگر دوران توپ دادن پول دادن .... گذشت
کاش با این پولها ....
نقل قول کردن
-15 #31 دانیال 1394-12-12 00:00
با سلام خدمت شما جناب اقای بردی پور حرفهای شما کاملا متین و به جا بود هر چند نظر هر کس قابل احترام است اما اجماع این نبود که یاشوای ها در این دوره انجام داده اند بنده خودبی طرف بودمو هستم اما این کار را که انجام دادند اصلا قبول ندارم
نقل قول کردن
+10 #32 جواد 1394-12-12 00:45
برادر گرامی جناب آقای بردی پور

ضمن عرض خسته نباشید به شما و یاران و طرفداران و رای دهندگان به جنابعالی. گیرم که تمام حرف های شما درست! آیا بیان اینها کمکی به جنابعالی می کند. چرا بذر تفرقه و توهین و بی حرمتی می کارید؟ فکر می کنم این همه افرادی که خالصانه به جنابعالی رای دادند اگر این صحبت های شما را بشنوند، آیا دیگر حاضر می شوند که در صحنه ی دیگری از جنابعالی حمایت کنند. اگر در شهرهای دیگر همچون کلاله و بندر ترکمن هم یاشولی ها، مردم و کاندیداها مثل گنبد عمل می کردند الان سه تا نماینده ترکمن می توانستند مستقیما بر صندلی های سبز مجلس تکیه بزنند و به فکر خدمت به مردم و آبادانی منطقه باشند . اما چه بگوییم که اینطور نشد و حالا باید افسوس بخوریم. از مجلس رفتن و نماینده مردم شدن خوبست اما نه به هر قیمتی؟
برای جنابعالی آرزوی توفیق دارم.
نقل قول کردن
+6 #33 گنبدیی 1394-12-12 02:32
اوکیل‌عزیز شما‌خودتان‌یکی‌از‌یاشولیها‌بودید و‌شدیدا‌دفاع میکردید. حالا که رای نیاوردی باید آسمان و‌ریسمان‌به هم‌ببافی؟؟نازقلیچی‌اومد و سخنرانی کرد و نماینده اش همچون نماینده‌شما‌ در شمارش آرا حضور‌داشت چرا ندانسته حرف‌میزنی؟؟ پارسال با گل و‌شیرینی برای تبریک نزد عباسی رفتی ولی‌امسال پیش طیار نرفتی!! چه توجیهی‌برای‌این‌ داری؟؟؟
نقل قول کردن
+7 #34 گنبدیی 1394-12-12 02:36
مردم‌به یاشولیها‌اعتماد‌کردند و نه‌قاطع با‌شما‌و‌.... گفتند و شما برای خدمت به همین مردم آمده‌بودی فکر نکن‌نرفتنت نزد طیار بی‌احترامی به وی‌است بلکه بی لحترامی به مردم و رای‌آنها است.
نقل قول کردن
+6 #35 گنبدیی 1394-12-12 02:56
گفتی پیش‌بینی میکردی یاشولیها 90 هزار رای‌ داشته باشند!!!!! ای بابا یادت رفت می گفتید یه عده لمپن‌ورشکسته که هیج‌جایگاهی‌ندارند و‌7 اسفند جواب خود‌ را از‌ مردم خواهند گرفت و.... !!! حالا‌کدوم‌درسته؟؟ خواهشا شکست‌را‌قبول‌کن
نقل قول کردن
+6 #36 امیر 1394-12-12 05:41
آقای آرش تو که متنو کامل نخوندی چرا نظر میدی؟؟؟جواب تو و امثاله تو توی متن هست
نقل قول کردن
-2 #37 امیر 1394-12-12 05:46
آقای کلاله توکه هیچ شناختی روی کاندیداها نداری بیخودنظر نده و وانمود نکن همه چیو میدونی. تو هیچچچچچچچچچچی نمیدونی فقط اونایی که میشناسنش میدونن چی میگم
نقل قول کردن
-9 #38 امیر 1394-12-12 06:04
دوستان عزیز هدف آقای بردی پور از این جلسه این بود که دست مثلااااااا یاشولی ها را رو کند و به شما بفهماند که این یاشولی ها یاشولی های واقعی نبودند و خواست آقای بردی پوز اینست که سری های بعدی افسارتون رو دست یاشولی های خودساخته و پولی و ..، که فقط و فقط به دنباله منافع شخصیه خود بودند ندهید
ایشان هرگز به آقای طیار عزیز که الان نماینده همه است هیچ توهینی نکردند فقط میخواستند بگویند که این مثلا یاشولی نماها فقط به خاطر منافع شخصیه خودشان از آقای طیار عزیز و بی گناه استفاده کردند همین
این جلسه فقط برای آگاهیه مردم برای سری های بعدی بود
درضمن ایشان دور بعد شرکت نخواهند کرد
جهت اطلاع
نقل قول کردن
+8 #39 غفور 1394-12-12 08:46
اقاي بردي پور
با متهم كردن ياش اولي ها محبوبيت خود را در بين احاد مردم از دست خواهيد داد چون در بين جامعه هستند افراد زيادي كه به ياش اوليها احترام ميگذارند
نقل قول کردن
+4 #40 بنیامن 1394-12-12 09:10
به نقل از مهدی:
سلام علیکم.
امیدوارم نظر اینجانب را به چاپ برسانید.
بنده با نظرجناب بردی پور موافق هستم. و جناب طیار باید موضع خود را روشن و شفاف بیان کند.
1_چگونه جناب طیار یک شبه اصلاح طلب معرفی شدند؟
2_اگر اصلاح طلب هستند کدام یک از احزاب اصلاح طلبان ایشان را تایید و نامه جهت تایید ایشان صادر کردند؟
3_رزومه حزبی و سیاسی ایشان که نشان دهنده اصلاح طلب بودن جناب طیار را نشان دهید؟
4_ اگر ایشان اصلاح طلب هستند موضع گیری های ایشان را نسبت به اتفاقات پیش آمده مانند انتخابات88،ردصلاحیت ها و...را بیان کنید؟

با عرض معذرت شما دارید حرف مفت میزنین
نقل قول کردن
-6 #41 جبار 1394-12-12 09:42
من‌تهران کارمیکنم و توانتخابات نبودم یکی ازکارگرهام اهل ترشکلی هست میگفت از داشلیبرون عطان نجاتی، قوچ محمدازمند، غباراخون و ماقاقا گوگ یاشولی انتخاب شده اند که هرچهارنفرازمریدان منتخب بودن!!!
نقل قول کردن
+8 #42 بونس. 1394-12-12 10:16
هیچ کس و هیچ چیزی را بهانه عدم موفقیت خود قرار ندهید.
نقل قول کردن
-9 #43 دايان صحرام 1394-12-12 10:16
با سلام و درود به همه تركمن هاي عزيز
و عرض تبريك بخاطر راهيابي يك تركمن به مجلس دهم
و آرزوي موفقيت براي طيار نماينده گنبد
بنظرم ماهيت كلي ياش اولي گري بسيار عالي و كار خدا پسندانه اي است.حرف هاي جناب آقاي بردي پور هم قابل تامل مي باشد. در انتخابات شوراي شهر قرار بر اين بود كه 200 نفر راي دهنده، در ياش اوليگري نماينده مجلس هم ثابت بمانند ولي متاسفانه چندين نفر براحتي كنارگذاشته شدند.؟؟و يكي اينكه آيا ياش اولي هاي روستا را چه كسي انتخاب كرده؟ آيا نماينده ياش اولي هاي روستا با روستاييان جلسه اي در اين باره گذاشتند؟؟و.... اميدواريم اين جريان به راه راست هدايت بشود. و طوري تصميم گيري بشه كه در پايان همه كانديداها با جان و دل نظر ياش اولي ها را قبول كنند. وگرنه انتخابات در انحصار خواهد بود و ما از تنها حقمون كه انتخاب آزادانه مي باشد نيز محروم خواهيم بود.
آرزوي آباداني براي ايران عزيز و تركمن صحراي غيور
نقل قول کردن
-1 #44 گنبد 1394-12-12 11:04
این حرف ها و .... که یاشولی ها انجام دادن همیشه تو ذهن مردم می مونه ، این حرف بردی پور نیس خود طاهر سارلی ، هاشمی هم به این خیانت پی برده و بارها با گفتن اسامی یاشولی نماها اذعان داشتن که اونها جز رسیدن به اهداف خود چیز دیگری نمیخواستن...
بعد انتخاب طیار چرا اون یاشولی نماها جشن میگرفتن ؟؟؟ مگه یاشولی حرمت و احترام نداره که میاد جشن و پایکوبی انجام میده مگه نباید بی طرف باشه ؟؟؟؟ اسم یاشولی رو بدکردن ، خدا به سزای اعماله همه ی اونها خواهد رسید
نقل قول کردن
+9 #45 گنبدي 1394-12-12 12:00
سلام جناب اقاي بردي پور اگه ياشولي ها را قبول نداشتين چرا از اول وارد حلسات شدين دوما جناب اقاي وكيل من بيشتر از اين ها از شما انتظار داشتم اقاي بردي پور قبل از هر چيزي شما به مشاوران و بعضي از اطرافيانتان باختين نه به طيار و ياشولي ها بنده به عين در يكي از حلسات شما در روستايي حضور داشتم و مشاوران و اطرافياني كه با شما بودن و مشاوره و نظر ميدادندو سخراني كردند ديدم همان شب تاسف خوردم فرهيخته و روشنفكري چون شما چگونه اين چنين مشاوراني انتخاب كردين يكي از ان جناب ها بجاي دفاع از ديدگاهها و فعاليت هاي اتيه شما دفاع كند و انها رو مطرح نمايد فقط و فقط از خودش تعريف كردو تماما از سوابق و غني بودن خودش سخن گفت اقاي وكيل قبل از بيان هر نظرو انتقادي اول اناليز فعاليت هاي خود و مشاورانتان را بررسي كنيد تنها دليل شكست شما حضور افرادي بودند كه بعنوان مشاور يا فعال ستاد انتخاباتي جنابعالي حضور داشتند
نقل قول کردن
+7 #46 گنبدي 1394-12-12 12:10
قبل از هر اقدامي لطفا از اقدامات خودتان و افرادي كه بعنوان مشاور و فعال ستاد انتخاباتي در كنار شما حضور داشتند اناليز بعمل اوريد و بررسي كنيد ...بعد شروع به انتقاد از ديگران نماييد بنده بيشتر از اين ها ازجنابعالي انتظار داشتم كه بعنوان يه فرهيخته و روشنفكر بهتر از اينها در انتخاب مشاوران و متون سخراني و اقدامات خود عمل ميكرديد نه اينكه حالا بعد شكست اسمان ريسمان ببافيد
نقل قول کردن
-1 #47 سخی 1394-12-12 12:13
نمیدانم چرا نوشته های دیروزمن چاپ نشد بنده رای نه 55 درصدی ترکمن ها به یاش اولی های خودساخته را متذکر شدم لطفا با رعایت اصل بیطرفی نوشته بنده را کاملا منتشر کنید
نقل قول کردن
+2 #48 امير 1394-12-12 13:05
به نظر من اگه ياشوليها طیار انتخاب نميکردن بالای 70هرار رای میاورد
نقل قول کردن
+2 #49 مهدی 1394-12-12 14:58
با عرض معذرت شما دارید حرف مفت میزنین
جناب بنیامین شما حرفی گرانبها بزنید تا ما بهرمند بشویم.
اگر پاسخی برای سوالهای بتده دارید با جان و دل گوش میدهم
نقل قول کردن
+7 #50 ترکمن صحرا 1394-12-12 15:27
آقای بردی پور یک کلام شکست رو قبول کن و به مردم ترکمن صحرا احترام بگذار
نقل قول کردن
+5 #51 مهدی 1394-12-12 15:52
به نقل از بنیامن:
[quote name="مهدی"]سلام علیکم.
امیدوارم نظر اینجانب را به چاپ برسانید.
بنده با نظرجناب بردی پور موافق هستم. و جناب طیار باید موضع خود را روشن و شفاف
با عرض معذرت شما دارید حرف مفت میزنین

جناب بنیامین شما بزرگواری کنید و حرفهای گرانبها بزنید تا ماهم بهرمند بشیم.
اگر پاسخی برای سوالان بنده دارید لطفا ارائه کنید در غیر اینصورت احساساتی نشوید.
نقل قول کردن
+2 #52 آزاد 1394-12-12 18:14
با سلام
ایشان باید به رای مردم احترام بگذرانند و از هیاهو دوری کنند. دست تمام یاشولی های عزیز را هم یک سنت به جا مانده از پدرانمان را زنده کرده و به دنیا معرفی کردند را از دور می بوسم.
نقل قول کردن
+3 #53 آرتین 1394-12-12 19:54
بنده به عنوان یک استاد دانشگاه معتقدم بدون یاشولی ها هم این دوره یک ترکمن انتخاب می شد. یاشولی ها فقط جای بردی پور و طیار را عوض کردند تا به منافع خودشان دست یابند... استبداد و قدرت و انگیزه کشی و فساد تنها نتیجه کار این آقایان است.
قبل از اینکه نظر بدهید در مورد یاشولی خود خوانده محله خودتان تحقیق کنید تا متوجه بشید منظورم چیست.
نقل قول کردن
+7 #54 سردار 1394-12-12 21:54
شب دراز است وقلندربیدار!!
زمان همه چیزرا آشکارخواهدکرد!!
کسی که صادق بودوآن کس که خیانت کردهردوبه کرده ی
خود عالم هستند!!
یکی وجدانش آسوده ودیگری مطمئنادربرزخ گیرکرده!!
حق الناس شوخی بردارنیست!!
نقل قول کردن
+9 #55 سردار 1394-12-12 21:58
دوستان گرامی فراموش نکنید؛
((ان الله مع الصابرین))
همیشه حق به حق دارمیرسد،دیروزودداردولی سوخت وسوزندارد.
خداوند اگر بدهد نعمت واگرندهد حکمت ودرهردوحال رحمت است.
نقل قول کردن
-9 #56 حامی 1394-12-12 23:45
با سلام وآرزوی موفقیت به تمام دوستان
در عرصه انتخابات دهم آقای بردی پور تنها نبودند ومنظور از بردی پور یعنی تمام بردی پور ها که چقدر متحد بودند واتحاد آنها زبانزد خاص و عام بود البته لازم به ذکر هست که برادران بردی پور در حوزه گنبد از قدیم در عرصه های دامداری،کشاورزی،بازار،تجارت و صنعت بسیار قدر هستند و از دیرباز پدران آنها جز خیرین پل ساز و مدرسه ساز وحامیان دین و قرآن هستند و چندین وچند نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق آنها امرار معاش میکنند چه بسا اگر امور مملکت وخدمت به مردم نیز اگر دست کسی باشد که در زندگی خود موفق است مسلما آن شخص که در امور خود موفق است بسیار بهتر عمل خواهد کرد
با تشکر
نقل قول کردن
0 #57 صفا 1394-12-13 00:10
با سلام
بنده به عنوان یکی از حامیان جناب آقای بردی پور به نظر یاشولی ها در صورتی که پاک و بدون هیچ نوع حیله ای بوده باشه احترام میگذارم و در غیر اینصورت اگر کوچکترین حیله ای بوده باشه این افراد را به خدا می سپارم. و خدا خود به جزای عمل آنها برسد که چرا مردم را بازیچه خود قرار دادند
نقل قول کردن
+10 #58 ازاد 1394-12-13 07:27
باسلام
اقای بردی پور من واقعا متاسفم که شما این حرف ها را مطرحممیکنید یعنی این ۵۰هزار نفری که رای دادند شعور و درک و سواد نداشتند فقط به حرف یاشولی ها گوش کردند این ۴سال نیز بگذرد و باز هم انتخابات خواهد امد پس به انتخاب مردم احترام بگذارید
نقل قول کردن
+10 #59 ازاد 1394-12-13 07:33
اقای بردی پور یعنی اقای طیار از دوره قبل که۱۵هزار رای اوردند هیچ تغییری نکرده و رای ایشان ثابت مانده وفقط به خاطر اصلاح طلبی ۱۰هزار رای دیگر می اورد ؟ اگه خود شما اخروجی صندوق یاشولی بودید و اقای طیار به خاطر شما کنار میرفت باز این حرف هارا میزدید؟
نقل قول کردن
-2 #60 سردار 1394-12-13 09:10
نماینده منتخب جناب آقای طیار:
دراین رمان حساس این وظیفه شماست که بایک حرکت هوشمندانه وبزرگوارانه به تمام شایعات پایان دهید!
آقای طیارشمانماینده کل منطقه هستیدنه فقط52هزارنفر!!
آقای طیارشمااگرالان نتوانیدبارقبای خودرفیق شویدومتحدگردید
پس عملاثابت میکنیدکه شایعات همان واقعیات هستند!
برادرگرامی آقای طیار،شمابهترازهرکسی به توانایی های
رقبای خودآشناهستیدلطفاآنهاراباخودهمراه کنید.
مردم منطقه وتمام کسانیکه الان درست یانادرست دلشکسته هستند
به حرکت شماچشم دوخته اند!!
به وظیفه خودعمل کنید.
نقل قول کردن
+17 #61 دانشجو 1394-12-13 09:27
آقای بردی پور چیزی که این دوره باعث عدم موفقیت شما بود همانا غرور کاذب از نتیجه دوره قبل بود و هم ضعف مدیریت در این دوره که بجای پیشرفت پسرفت داشتید یاشولی ها را بهانه نکنید
نقل قول کردن
-6 #62 امین 1394-12-13 10:35
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
من به نوبه ی خود اعلام میکنم من در روزهای اول شور و شوق انتخابات طرفدار اقای دکتر عباسی بودم ولی بعد از اینکه افراد حاضر در یاشولی ها را دیدم گفتم واقعا دور از انصاف است یک پسر 25 ساله یاشولی گنبد باشد یعنی گنبد ادم باسواد ندارد ادم 50 ساله ندارد که اومدن جوونارو معرفی کردن که از جمع 600 نفر 250 نفر از یک طایفه و بقیه قاطی باشد ایا درست است اگر حقی باشد که پرسیده شود من با جدییت اعلام میکنم حق خود را از کسانیکه این توطئه را کردند خواهم پرسید
نقل قول کردن
+11 #63 ازاد 1394-12-13 18:28
کسی که به قولی از قبل به حرکت یاشولی ها اعتراض داشت و به قول خودش مشکوک بود چرا وبه چه علت قبل از رای گیری انها برملا نکرد و پس از اینکه نتیجه به نفعش نبود اینگونه حرف و حدیث به وجود اورد
نقل قول کردن
+13 #64 ازاد 1394-12-13 18:37
ااقای بردی پور یعنی شما میخاهید یاشولی ها را تایید کنید که میگویید رزومه خود انها باید تایید شود این قابل قبول نیست هر محله نسبت به یاشولی خود تصمیم میگیرد اگرم این یاشولی ها را قبول ندارید می توان دوباره از بین هر محله یاشولی انتخاب کرد ان هم به انتخاب افراد محل
نقل قول کردن
-2 #65 آرتین 1394-12-14 09:58
دوستانی که از یاشولی نماها حمایت میکنند به این سوال جواب دهند:
2) اگر در انتخابات بعد دوباره همین کاندیداها حضور داشته باشند، یاشولیها کدام یک را انتخاب میکنند؟ با توجه به اینکه 600 نفر هستند و رای هر یاشولی و تعداد آراء کاندیداها هم مشخص است. معلومه دوباره طیار، طیار نباشه کاندیدای طیار و الی آخر...این افراد وابستگی طایفه ای و ...دارند.
اگر وابسته به کاندیداها نبودند که رای نمیدادند و بعد از پیروزی خوشحالی نمیکردند. نظرشان هم با سخنرانی و رزومه و...عوض نمیشود. اگر به رزومه اهمیت میدادند بردی پور اول بود و اگر به سخنرانی اهمیت میدادن شریف نیا اول بود.
نقل قول کردن
+5 #66 آرتین 1394-12-14 10:07
یاشولیگری امر پسندیده ای است که هدف از آن باید حل اختلاف باشد نه کاشتن بذر اختلاف و کینه و تفرقه. آنچه امروز به وسیله این حرکت اتفاق افتاد مورد قبول بسیاری از افراد جامعه نیست. نباید بخاطر مصلحت حق را فدا کنیم. میتوانیم هم مصلحت را داشته باشیم و هم حق.
این افراد هم به جای سوءاستفاده از عنوان یاشولی باید یک حزب سیاسی تشکیل دهند و هر دوره از کاندیدای محبوبشان حمایت کنند. اما این کار را نمیکنند چون میدانند اکثرا (نه همه) سیاستمداران شکست خورده هستند که جایگاهی بین مردم ندارند.
نقل قول کردن
-1 #67 گنبدی 1394-12-14 20:08
من هم آقای طیار و هم آقای بردی پور را بسیار لایق میدانستم اما با توجه به اینکه آقای بردی پور وکیل هم هستند فکر میکردم که شاید بهتر بتوانند حق مردم را بگیرند،اما بعد از خواندن این پست نظرم کاملا عوض شد!
چون اصلا انتظار چنین حرکتی را از جناب بردی پور نداشتم! بنظر بنده مردم خودشان درک و شعور دارند و همه چیز را میسنجند و یک نفر را در ذهن خود انتخاب کرده و به او رای میدهند،من فکر نمیکنم که مردم منتظر بوده اند که یاشولی ها چه کسی را انتخاب میکنند تا به او رای دهند!
البته شاید تصمیم یاشولی ها تا حدودی تاثیر گذاشته باشد اما فکر نمیکنم که این تاثیر در حد چند ده هزار رای باشد!
این عکس العمل از آقای بردی پور که فکر میکردم شخص فرهیخته ای هستند بسیار بعید بود!
جناب بردی پور: این حرکت شما فقط از شمار طرفداران شما خواهد کاست پس بهتر است که به درک و شعور و رای و انتخاب مردم احترام بگذاریم و اگر دست اتحاد نمیدهیم لااقل هیزم در آتش اختلاف نگذاریم!
نقل قول کردن
-3 #68 سوال 1394-12-14 21:35
بنده خدایی که هرچی نظر مثبت نسبت به یاشولی هاهست رو لایک میکنی ونظرات بقیه که نظر مثبتی به یاشولی ها ندارن رو unlike....یکم انتقادپذیر باش...خودت میدونی حقیقت ماجرا چی بوده و میخوای وجدانت اسوده باشه...من مطمئنم به یه سال نمیرسه همه پشیمون میشن
نقل قول کردن
-1 #69 رحیم 1394-12-14 22:46
آقای بردی پور در تایید حرفهای شما این را بگویم که در روستای ما و روستای مجاور ما افرادی به عنوان یاشولی معرفی شدند که با هم باجناق بوده و طرفدار آقای منتخب یاشولی ها بودند. در حالی که از من شورا و رئیس شورا کسی سراغی نگرفت.من طرفدار آقای هاشمی هستم و اکثر صحبتهای شما را تایید می کنم و این نوع یاشولی گری دارای اشتباهات و خطاهای زیادی است مگر این که آنان به این اشتباهات اعتراف کنند و در پی رفع آن در آینده باشند.
نقل قول کردن
+3 #70 آزاد 1394-12-15 09:47
این دوره گنبد فوق العاده بود. شعور اجتماعی مردم دقیقا با مصلحت یاشولی ها همراستا شد. تا دنیا دنیا است و تا ترکمن وجود دارد، مصحلت عامه مردم و راهکارهای آن مثل یاشولی گری بر همه بازی های سیاسی ترجیح دارد. ترکمن رنگ عوض نمی کند.
نقل قول کردن
+5 #71 محمود شکیباپور 1394-12-15 19:21
آقای بردی پور هرحرفی واختلافی با یاش اولیهادارید جای خود .ولی بندآخرکلامتان نشان می دهد که هنوز پختگی لازم درامور را ندارید .اینکه برخورد بایاش اولیهای ترکمن را به نهادهای امنیتی سفارش می کنید .متاسفم برایت .
نقل قول کردن
+3 #72 turkemen 1394-12-16 04:28
از شورای شهر عبرت بگیرید ای یاشولی نماه ها را برای همهمیشه حذف کنید 11نفرشوراشهر چندنفر از طایفه... وبقیه از طایفه دیگه هست.تعصب نابجای انهااشکارهست..انها امدن تا فقط نگذارند از طایفه ...ها کسی بیاد بالا..چرا2نفر را نگذاشتید بگذارید مردم ازبین2کاندیدانتخاب کنند.چراوچرابا2نفرهم پیروزی قطعی هست چرامردم رادرانتخاب ازادنگذاشتیدچون از مردم نیستید..اگربودیدبرای مردم حقی قایل میشدید.اینکه نشدانتخابات ک یکنفررابه هرطریق جابگذاریدبعنوان ..اخراسمش هست انتخابات یک نفررا کدوم انتخاباتی هست.دیگر انتخاباتی نیست معرفی طیار هست..امتخابات حداقل 2نفرمیخواهد؟!!!!
نقل قول کردن
-1 #73 دوستدار جدید بردی پو 1394-12-16 08:03
سلام اقای وکیل بردی پور اول این را بگویم من طرفدار هاشمی هستم.اما این صحبتها مهر شما را در دلم نشاند.قبلن شما را دشمنم و رقیبم که به هر نحوی باید مقابلش بایستم حساب میکردم ولی حالا یه دوست حسابت میکنم.
اقای وکیل بردی پوز
جانا که سخن دل ما میگویی.
نقل قول کردن
-3 #74 سخاوی 1394-12-16 09:56
وقتی بیانیه مملو از اشتباهات املایی و انشایی و عبارات کلیشه ای و تکراری ستاد انتخاباتی آقای بردیپور ( که با لفظ اینجانب ادامه پیدا میکند!!! ) را خواندم ، فهمیدم که از این کوزه چه خواهد تراوید. و حالا هم که این مطلب سرتاسر بغض و کینه ! از خودمان ضربه خوردیم چه معنی میدهد ؟ بنظر میاید ، اگر نهادهای قضایی و امنیتی به هر یک از یاشولیها ۲۰ سال حکم حبس بدهند بسیار راضی و خوشحال خواهید بود. آقای بردیپور : بپذیرید که شما هنوز خیلی جوان هستید برای قبول مسؤلیت !
نقل قول کردن
-1 #75 آزاد 1394-12-16 17:16
خیلی خیلی برایتان متاسفم جناب آقای بردی پور به خاطر این گفته هایتان. لطفا منبعد فقط از جانب خودتان حرف بزنید و نه از طرف هر ترکمن دیگر. و خدا را هزار بار شکر که به شما رای ندادم.
امیدوارم که حافظه ما تا 4 سال دیگر پاک نشود.
نقل قول کردن
-2 #76 حمید 1394-12-16 20:18
نماینده یک ایل بودن ظرفیت میخواد همانطور که حدس میزدیم صمدخان با صحبتهاش نشان داد که برای ورود به عرصه سیاست خیلی ...
نقل قول کردن
+4 #77 سوال 1394-12-17 08:03
به نقل از آزاد:
خیلی خیلی برایتان متاسفم جناب آقای بردی پور به خاطر این گفته هایتان. لطفا منبعد فقط از جانب خودتان حرف بزنید و نه از طرف هر ترکمن دیگر. و خدا را هزار بار شکر که به شما رای ندادم.
امیدوارم که حافظه ما تا 4 سال دیگر پاک نشود.

جناب ازاد شما با نظرات قبلی تون ثابت کردین که رای ندادین.من مطمئنم با این تعصبی که دارین ذهنتون تاچهارسال دیگه همینه خیالتون راحت...ولی کمی انصاف داشته باشین و با دقت به اتفاقات رخ داده نگاه کنین.اقای بردی پور صادقانه صحبت کردن وحرفاشون کاملا درسته.
نقل قول کردن
+7 #78 سوال 1394-12-17 08:09
محض اطلاع دوستانی که از یاشولی ها دفاع میکنن...این گروه به یکی از کاندیداها پیشنهاد کردن انصراف بده تا در شورای شهر از شما استفاده کنیم...دقت کنین دوستان دیگه شورای شهر و نمایندگی مجلس ارث پدری نیست که راحت بخوان بگن اینجا نه تو نمیتونی باشی ولی شورای شهر باشه....پس حق انتخاب مردم چی میشه؟!اصلا اینا به چه حقی صلاحیت افراد رو رد یا تایید میکنن؟!
نقل قول کردن
-7 #79 آزاد 1394-12-18 08:37
جناب سوال
خیالتان راحت که بنده دوری راه را به جان خریدم و به عشق شهرم و به عشق ایل م رای دادم. خیلی هم خوشحالم که به بهترین گزینه ممکن رای دادم. اما الان دیگر زمان این بحث های بی فایده گذشته است. عوض تهمت زدن به بقیه (که مثلا بنده را متهم به رای ندادن کردید) بهتر است که به کار و کوشش جهت اعتلای منطقه و کشورمان بپردازیم.
نقل قول کردن
+7 #80 سوال 1394-12-18 10:07
به نقل از آزاد:
جناب سوال
خیالتان راحت که بنده دوری راه را به جان خریدم و به عشق شهرم و به عشق ایل م رای دادم. خیلی هم خوشحالم که به بهترین گزینه ممکن رای دادم. اما الان دیگر زمان این بحث های بی فایده گذشته است. عوض تهمت زدن به بقیه (که مثلا بنده را متهم به رای ندادن کردید) بهتر است که به کار و کوشش جهت اعتلای منطقه و کشورمان بپردازیم.

من تهمت نزدم شما فرمودید که خوشحال هستین به اقای بردی پور رای ندادین در ثانی این بحثا برای اینه که چندسال دیگه بازم این جریانها پیش نیاد...اگه واقعا عاشق ایل و تبارتان هستین نگذارید اینده ایل و تبارمان دست یه عده خاص بیفته که خودشون رو صاحب ارا مردم میدونن
نقل قول کردن
-5 #81 آزاد 1394-12-19 07:53
من هم موافقم که نباید آینده خودمان را دست یک عده خاص بدهیم. البته شما یک بار دیگر پاراگراف آخر متن بالا را بخوان. کدام ترکمنی در طول تاریخ چنین نظری داده است. متاسفانه برخی طرفداران ایشان بدون توجه به معنای برخی تهمت هایشان، آنها را خیلی راحت خرج و نثار یاشولی ها میکنند. واژه هایی مثل خارج نشین و ورشکسته سیاسی، کی در فرهنگ و ادبیات ما ترکمنها بوده است؟ من در لابه لای برخی کامنتها این کلمه را خیلی زیاد دیدم. اینها را عاریت گرفته اند برای کوبیدن طرف مقابل. متاسفانه به نظر می رسد که خامی و ناپختگی مشکل اصلی طرفداران ایشان است.
نقل قول کردن
+1 #82 انا فرصت طلب 1394-12-20 23:48
سلام جناب اقای طیار باتمام قدرت به فکرخدمت به مردم ایران باش
نقل قول کردن
-3 #83 ازاد 1394-12-21 14:09
باسلام اگر دو نفر بود اگر رای و تقسیم کنیم میشود هر نفر ۴۰۰۰۰ با این تفسیر امکان کنار رفتن برخی رقبا وجود دارد این زر جواب افایی که میگفت دو نفر انتخاب کنیم در دوره قبل رقبا یک نفر انتخاب کردن و بقیه تمکین واقعا ترکمن ها نمیتوانند این گونه باشند من انتظار داشتم حداکثر را منتخب یاشولی ها بیاورد حالا هر کی باشد
نقل قول کردن
0 #84 سوال 1394-12-23 21:03
کی و کجا تو فرهنگ ترکمنها یاشولی ها قول و قسم شون رو زیر پا گذاشتن؟!اگر این افراد واقعا پخته و بیطرف بودند چرا اینگونه رفتار کردند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر