c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-رئیس شورای عالی اصلاح طلبان گلستان گفت : شورای اصلاح طلبان گلستان در گرگان و آق قلا از تربتی نژاد و در کردکوی از دکتر نورقلی پور حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا؛ امیرعبدالسلام مهمیمنی اظهار داشت: عناوین و تعابیر مختلف از معرفی نامزدها تا موضوع اصلاحات و اعتدال در محافل مختلف وجود دارد و بعضا در شبکه ها و گروه ها عمدتا از سوی دوستان و همراهان استانی ما (اصلاح طلبان) نیز دیده می شود، البته نظر آن ها مورد احترام است ولی نظر قطعی را شورای اصلاح طلبان از طریق رئیس یا سخنگو اعلام می کند.

وی در خصوص وضعیت نامزدهای معرفی شده شورای اصلاح طلبان گلستان گفت: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نورمحمد تربتی نژاد و در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان رامین نورقلی پور به دوره دوم راه یافته اند.

وی ابراز داشت: البته در این بین یکی دیگر از نامزدهای ما به نام عبدالغفار رادمهر که منتخب پنجم مردم گرگان و آق قلا شده است شکایتی را تقدیم مراجع ذیصلاح کرده است که پیگیر آن هستیم. مهیمنی به جزئیات این شکایت و دلایل آن اشاره نکرد.

وی ادامه داد: گفتگو بین اصلاح طلبان گلستان نسبت به حمایت یا عدم حمایت از نامزدهای راه یافته به دور دوم در این استان که جزو حامیان دولت تدبیر و امید محسوب می شوند، همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر علیرضا ابراهیمی نماینده منتخب رای آورده از قوم سیستانی از همراهان دولت تدبیر و امید است.

مهیمنی همچنین گفت: در شهرستان علی آباد اصلاح طلبان این حوزه نامزدی را به شورای استان معرفی نکرد ولی در گنبدکاووس قره جه طیار نامزد معرفی شده از سوی شورای اصلاح طلبان آن حوزه با رای قاطع مردم به عنوان منتخب مجلس دهم مشخص شد.

وی با تشکر از عملکرد ستاد انتخابات استان گلستان در برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و مجلس پنجم خبرگان رهبری و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای، گفت: حضور مردم در روز هفتم اسفتد سالجاری در پای صندوق های اخذ رای پرشور بود و این حضور اعتماد به لیست امید را نشان داد.

وی افزود: معتقدیم تندروی در مجلس دهم شورای اسلامی جایی ندارد و به طور قطع این مجلس توسعه گرا و حامی دولت تدبیر و امید خواهد بود.

مهیمنی که در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات گلستان حضور یافت، ابراز داشت: پیش بینی ما از نتایج کامل انتخابات پس از مرحله دوم این است که قریب به اتفاق منتخبان استان از لیست شورای اصلاح طلبان و یا حامیان دولت خواهند بود.

وی تاکید کرد: آنچه که تاکنون قطعی شده است شورای اصلاح طلبان گلستان در گرگان و آق قلا از تربتی نژاد و در کردکوی از دکتر نورقلی پور حمایت می کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر