c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160310_153142.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از افزایش 304 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در 11 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرهنگ محمد علی عسگری افزود: این افزایش چشمگیر در زمینه کشف مواد مخدر با اجرای طرح ها و گشت های هدفمند پلیسی و نیز همراهی مردم با پلیس حاصل شده است.

وی افزود: در 11ماه امسال مقدار 255 کیلو و 240 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از قبیل تریاک، هروئین و کراک کشف و در این ارتباط هفت قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و هفت باند تهیه و توزیع مواد افیونی نیز منهدم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس دستگیری 183 معتاد و 853 نفر دیگر به اتهام جرم های متعدد در ارتباط با مواد مخدر را از دیگر نتایج کشف مواد مخدر ذکر کرد و افزود: توقیف هفت دستگاه خودرو سواری، پنج دستگاه موتورسیکلت و 38 دستگاه گوشی تلفن همراه نیز از جمله نتایج زحمات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محسوب می شود.

سرهنگ عسگری با تشریح اقدامات پلیس در ارتباط با سرقت نیز گفت: در 11 ماه امسال وقوع سرقت های مهم در سطح شهرستان 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد و در زمینه کشف سرقت نیز افزایش 86 درصدی در زمینه کیف قاپی و 47 درصدی در کشف خودروهای مسروقه حاصل شده است.

وی از کاهش 32 درصدی فوت شدگان ناشی از سوانح رانندگی نیز خبر داد و گفت: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی نیز در 11 ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، کاهش 24 درصدی را نشان می دهد. فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس بر ضرورت تعامل مردم با پلیس در ایجاد نظم و امنیت پایدار تاکید کرد و گفت: پلیس با همکاری مردم می تواند در برقرای نظام و امنیت به طور کامل موفق باشد و نقش آفرینی مردم در این عرصه، بسیار مهم و اساسی است.

سرهنگ عسگری تصریح کرد: رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی از سوی شهروندان عامل موثر در پیشگیری از وقوع جرایم و ناکامی مجرمان محسوب شده و باعث افزایش احساس امنیت و کاهش و قوع جرایم خواهد شد.

شهرستان گنبدکاووس با جمعیتی افزون بر 325 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر