c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160310_163647.jpg

عاطفه حاجی محمدی که در انتخابات 7 اسفند با رای خیره کننده 18 هزار نفری روبرو شد ، خیز بلند خود را برای تصرف شورای شهر گرگان برداشت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از سلام گلستان،انتخابات 7 اسفند محل ظهور و بروز نخبگان و طبقه ای از متخصصین در عرصه رقابت بود که در این میان مردم شهر نیز با برخی از این شخصیتها آشنا شدند.

عاطفه حاجی محمدی دختر مرحوم قاسم حاجی محمدی عضو و رئیس سابق شورای شهر گرگان از این دست چهره ها بود که چند ماه مانده به انتخابات فعالیت تبلیغاتی خود را شروع کرد.

گزافه نیست اگر بگوییم نام و تصویر پدر و سایه سنگین خدمات آن مرحوم باعث شد تا اقبال مردم به سمت عاطفه حاج محمدی سرازیر شود و او با رای 18 هزار نفری مواجه شود.

برخی ها عنوان کردند که عاطفه حاجی محمدی خودش را آزمایش کرد تا میزان محبوبیت خود را در شهر گرگان برای عضویت در شورای شهر گرگان بیازماید.

این تست کاملا موفقیت آمیز بود و او امروز شخصیتی شناخته شده در شهر با یک مبانی فکری و چهارچوب مشخص سیاسی و اعتقادی و البته فنی و مهندسی است.

وانگهی در دوره گذشته نفر اول گرگان یعنی چراغعلی فقط با 18 هزار رای به شورای شهر رفت پس عاطفه حاجی محمدی با این پتانسیل رای ، قطعا اگر بخواهد وارد پارلمان محلی بشود مشکلی نخواهد داشت.

همراهان و نزدیکان وی می گویند او به دلیل داشتن تعهد و تخصص در زمینه مهندسی عمران و ارتباط تنگاتنگ با مدیران شهری و سازمان نظام مهندسی می تواند فردی قابل اعتماد در شورای شهر گرگان باشد.

چه اینکه زنان به دلیل داشتن پایگاه و طبقه اجتماعی مهم در سطح شهر دنبال چنین چهره های موجه و مدافع حقوق زنان می باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر