c_300_250_16777215_10_images_2015_81833893-70294419.jpg

ترکمن سسی-در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در بخش مرزی داشلی برون، معلم جوان کرندی جان خود را از دست داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از قابوس نامه، درخبری که پیش از این از سوی رسانه ها منتشر شد، فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان با بیان علت این واژگونی تصریح کرد: ترکیدگی لاستیک عقب موجب واژگونی  این خودر در ۲۰:۱۵ شب سه شنبه مورخ۱۷ فروردین شد.

سرهنگ علی احمدزاده با اعلام این خبر افزود:خانم آلتین آی یلمه گنبد فرزند هوز معلم ۲۵ ساله‌ی مدرسه پسرانه شهید دستمرد کرند بود که به همراه فرزند ۳ ساله خود که مجروح این سانحه شده، یکی از سرنشینان خودرو مذکور بوده است.

سرهنگ احمدزاده در ادامه افزود: ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه سه شنبه واژگونی یک خودرو پراید منجربه کشته شدن یک معلم و مجروح شدن ۳ سرنشین این خودرو به نام های یسنا احسان پور، صابر وفا دوست، مرتضی محمودی شد.

وی با اشاره به انتقال جسد فرد فوت شده توسط مامورین هنگ مرزی به سردخانه بیمارستان پیامبراعظم(ص) ، افزود: ۳ مجروح این سانحه نیز با حضور اورژانس قره گل، شهرستان مراوه تپه و اینچه برون به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

گفتنی است پیش از این نیز در سانحه‎ای  در همین محور، یک دستگاه پژو به دلیل سرعت غیرمجاز با دو دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که راکب یکی از این دو موتورسیکلت در دم جان باخت و راکب دیگر در این حادثه به شدت مجروح شد که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر