c_300_250_16777215_10_images_29eccee3-b16d-46c4-b74c-2845292670f0.jpg

ترکمن سسی-مهندس امانزاده تاکید کرد:امنیت موجود را حاصل ایثار عزیزانی میدانیم که بی نام ونشان در جهت اعتلای این امنیت تلاش و ایثار می کنند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گلستان ما،مهندس عبدالغفور امان زاده کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در جمع طرفدارانش در شهرک حافظ گرگان به جمع بندی مرحله اول و دوم وگفتمان سه گانه که از اول با این شعار وارد میدان انتخابات شده بود، پرداخت.

 

مهندی امانزاده افزود:گفتمان اول خود را ایجاد انگیزه مشارکت و امید در مردم می دانم که در مرحله اول تا حدودی موفق به این کار شده و با ورود به مرحله دوم وحمایت همه جانبه اقوام و خصوصاً قوم سیستانی و خانم آب شناس،خانم حاجی محمدی ، این گفتمان وارد مرحله جدیدی شد و جان تازه ای گرفت.

 

وی با اشاره به گفتمان دوم یعنی امنیت تصریح کرد:ما همیشه تاکید می کردیم واز مردم میخواستیم قدر امنیت موجود در کشور را بدانید و در زمانی که همه ابر قدرتها با ایجاد تنش در منطقه به دنبال تامین منافع خود هستند کشور ما با درایت های فرزانه مقام معظم رهبری در برابر همه این هجمه ها ایستاده است.

 

مهندس امانزاده تاکید کرد:امنیت موجود را حاصل ایثار عزیزانی میدانیم که بی نام ونشان در جهت اعتلای این امنیت تلاش و ایثار می کنند.

 

این چهره انتخاباتی مجلس دهم خاطرنشان ساخت : سومین گفتمان خود را احترام به سایر کاندیداها قرار دادیم و با توجه به تجربه ای که در دورهای قبلی انتخابات داشتیم پیش بینی تنشهای را میکردیم.

 

امانزاده ادامه داد:بنده اعلام می کنم همه کاندیداها از نظر بنده دارای احترام و جایگاه ویژه ای هستند، و اخبار تخریب گرانه در انتخابات از طرف ستاد اینجانب وهر ستادی را مردود میدانم.

 

وی با بیان اینکه خواهان یک رقابت در عین رفاقت هستم تاکید کرد: قدر فرصت و اتحاد بوجود آمده را بدانیم و به خاطر زحمات همه افراد از آنها جهت حمایت از ایشان تشکر کرده و همه را به حضوری گرم پای صندوق های رای فرا خواندند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر