c_300_250_16777215_10_images_07410.jpeg

ترکمن سسی-عبدالکریم رجبی از مردم حوزه انتخابیه شرق گلستان (شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه) تشکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از نیلکوه،«عبدالکریم رجبی» در بیانیه‌ای از مردم حوزه انتخابیه شرق گلستان تشکر کرد و نکاتی را نیز به شهرام کوسه غراوی یادآور شد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

لَئِن شَكَرْ‌تُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ (سوره ابراهیم - آيه 7)

 

اکنون‌که به فضل الهی و با حضور چشمگیر و استقبال گرم مردم در دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است، وظیفه خود می‌دانم سپاس بی‌کران خویش را نثار مردم شریف استان و به‌ویژه مردم شریف شهرستان‌های مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش نمایم.

 

حضور پرشکوه مردم عزیز استان در این دوره از انتخابات مهر تأیید دیگری بر دل‌بستگی‌های مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

 

اینک ضمن عرض تبریک به همه منتخبين استان، اذعان می‌دارد مسئولیت منتخبان را در عرصه خدمتگزاری دوچندان کرده است. اکنون در دورانی قرار گرفتیم که باید رقابت‌ها جای خویش را به وحدت، همدلی، هم‌زبانی و تلاش بی‌وقفه داده و ضمن همگرایی در جهت توسعه، رفع معضلات و جبران عقب‌ماندگی استان، دوران سازندگی را آغاز کرد.

 

این‌جانب ضمن تشکر از حضور مقتدرانه مردم عزیز استان اعلام می‌کنم که در جهت اعتلای جایگاه استان ضمن همراهی با منتخبين عزیز از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

 

اعتماد شما مردم عزیز در دوره نهم مجلس شورای اسلامی افتخاری بزرگ بوده و خواهد بود. امیدوارم در مدت خدمتگزاری مشمول رضایت الهی و رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم کرده باشم، چون باعث سرافرازی و سربلندی و خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

 

در پایان می‌خواهم صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم از کسانی که در طول این چهار سال در بخش وزارتخانه‌های دولت، استانداری، استاندار محترم، مدیران کل، روسای ادارات، فرمانداران قبلی و فعلی، بخشداران قبلی و فعلی، ائمه محترم جمعه و جماعات، نیروهای امنیتی، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان‌های چهارگانه و رسانه‌های جمعی اعم از رسانه ملی، استانی و محلی که در طول این دوره برادر خودشان را یاری و همراهی کردند و تشکر ویژه کنم از مردم عزیز که بنده را همراهی کردند. تمام سعی و تلاش این‌جانب بر این بود که در حدود وظایف قانونی خود قدم بردارم، امیدوارم چنانچه خدای‌نکرده درجایی سهواً" قصور و کوتاهی وجود داشته به بزرگواری خود ببخشایند.

 

این‌جانب خود را در همه حال سرباز نظام و خدمتگزار مردم می‌دانم و متعهد خواهم بود که در هرکجا و هر مسندی باشم افتخارم خدمتگزاری صادقانه به شما عزيزان خواهد بود.

 

ضمن تبریک به جناب آقای مهندس غراوی و آرزوی توفیق برای ایشان، لازم میدانم بعضی از پروژه‌های مهم که یا در حال انجام است و یا در شرف آغاز است و نیاز به پیگیری دارد اعلام نمایم تا ان‌شاءالله علاوه بر برنامه‌های خود در جهت اتمام آن‌ها نیز همت گمارند.

 

1- سد نرماب (در حال انجام) و سد چایلی مراوه‌تپه (پیمانکار انتخاب‌شده).

 

2- پروژه بزرگراه مینودشت به آشخانه (کمیسیون 215 گرفته‌شده).

 

3- شروع عملیات مراکز درمانی تأمین اجتماعی کلاله و مینودشت و مجوز گالیکش.

 

4- شروع ساخت بیمارستان مراوه‌تپه (تأمین اعتبارشده است).

 

5- تکمیل پروژه گازرسانی و آب‌رسانی (تأمین اعتبارشده است).

 

6- اعلام تبدیل به شهر دوزین، گلیداغ، صادق‌آباد و ینقاق که در هیئت دولت است.

 

7- شبانه‌روزی شدن مراکز درمانی گلیداغ، دوزین و تنگراه که هر سه مجوز دارد.

 

8- پیگیری پروژه کارخانه سیمان مراوه‌تپه که در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است.

 

9- تکمیل جاده قازانقایه به خراسان شمالی.

 

10- اتمام سالن‌های ورزشی روستایی و شروع عملیات یکه قوز و آق امام و شهر فراغی.

 

11- تکمیل پروژه رفع تداخل مالکیت زمین‌های کشاورزان و کدهای روستایی.

 

12- تکمیل آسفالت راه‌های روستایی در حال انجام و یا زیرسازی شده.

 

در پایان امیدوارم همه مسئولین شهرستان‌های چهارگانه به‌ویژه منتخب مردم برای قدرشناسی از مردم و پیگیری مطالبات قانونی آن‌ها خصوصاً محرومان تلاش جدی و خستگی‌ناپذیر را سرلوحه کار خود قرار دهند . التماس دعا. ...

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

 

عبدالکریم رجبی

 

نماینده دوره نهم مردم شریف شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه‌ها  

+2 #1 احمد 1395-02-18 18:04
مولانا: عدل چه بود وضع اندر موضعش ظلم چه بود وضع اندرموضعش آقای نماینده :قانون اساسی کارکرد اصلی نماینده را قانونگذاری و نظارت اعلام کرده و کارقوه مجریه را اجرای قوانین تصویبی نماینده گان منجمله برنامه بودجه سالانه و پنج ساله قرار داده. لطفا آماربدهید برکدام یک از امورنظارت کردید؟ درتصویب کدام قوانین فعالانه دخالت کردید؟ این آمارهای ارائه شده کارکرد قوه مجریه با 50درصد بودجه جاری کشوره وارتباطی به وظایف قانونی شما نداره. آقا ما این درد را به کی بگیم که نماینده جای خودش نیست. ؟؟
نقل قول کردن
+3 #2 امید 1395-02-19 00:30
جناب اقای رجبی
بنده به عنوان یک موکل از شما تقاضا دارم تا تدکر جدی به رئیس صدا و سیما بدهید و از اقای فرزاد حسنی بخواهید تا از مردم بابت این بی احترامی بزرگی که پنجشنبه شب در برنامه اکسیر به یک شهروند ترکمن کردند عذرخواهی کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر