c_300_250_16777215_10_images_00002147.jpg

ترکمن سسی-دکتر رامین نورقلی پور در جریان انتخاب شهردار توسط شورای شهر بندر ترکمن،حمایت خویش از فرد خاص را تکذیب کرد.


رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس دهم در جریان برنامه تقدیر و تشکر از مردم روستاهای حوزه شهرستان ترکمن با اشاره به جلسات اخیر شورای شهر بندرترکمن درباره انتخاب و معرفی شهردار جدید ضمن رد خبر حمایت خود از یک شخص خاص گفت:تفاوتی نمی کند که چه کسی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شود زیرا اولا همه گزینه ها به لحاظ توانایی و توانمندی ازنظر بنده یکسان می باشند و دوما  دور از شان است که بخواهم در امور شورا دخالت نمایم لذا هرگونه حمایت از شخص خاص را تکذیب می کنم.

وی افزود:بنده طی روزهای گذشته بشدت پیگیر رسیدگی به برنامه های خودم  و شنونده حرفهای مردم بودم و دخالت در امور شورا را جایز نمی دانم.

این نماینده مجلس دهم با اطلاع از قطع چند روزه ی آب شرب در گمیشان دیشب و در اولین دقایق بامداد با سرکشی به محل ترکیدگی لوله آب از متولیان امر خواست هر چه زودتر مشکل به وجود آمده را برطرف سازند.گزارش ها حاکیست جریان آب ساکنین گمیشان حوالی ظهر امروز وصل شده است.

نورقلی پور روز گذشته همچنین پس از دیدار با مردم روستاهای بخش سیجوال به فرمانداری شهرستان کردکوی رفته و اعتبار نامه خود را دریافت کرد.

خبرنگار:طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

0 #1 مرادقلیچ قره جه 1395-03-01 12:47
افرین به این انتخاب ودرایت که انشاالله درراه خدمت به مردم موفق وسربلند باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر