c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی-انتخاب شهردار جدید بندر ترکمن با حاشیه های زیادی روبرو شده است.

 

تنها یکروز پس از انتشار خبر رسمی انتخاب شهردار بندرترکمن،کاربران فضای غیر مجازی امروزمتن کتبی نامه انصراف پوریا میر زنجانی به تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه جاری را در معرض دید عموم گذاشتند تا ثابت شود خبر انصراف وی طبق گفته عضو شورای شهر شفاهی و قابل بازگشت نبوده است.در این باره یک عضو مرتبط به شهرداری بندرترکمن طی تماس تلفنی گفت:زبیده سوقی و ارازگلدی رجب پور ابتدا بر این پوریا میر زنجانی را مد نظر قرار داده بودند و هدف آنها از موافقتشان با معرفی مهرداد پورقاز صرفا انجام مخالفت صد در صد با گزینه جبار ایری بوده است!

 

این عضو تاکید کرد:حتی کاربران کم سن و سال کاربران شبکه تلگرام نیز می دانند که چه اتفاقاتی در پشت پرده افتاده و تحلیل انتخاب شهردار کار چندان سختی نمی باشد.

 

تحلیلگران می گویند برنامه انتخاب شهردار بندرترکمن پس از مخالفت 4 عضو گروه اکثریت(رشید کم-زبیده سوقی-ارازگلدی رجب پور-علی پورقاز)با گزینه جبار ایری وارد فاز جدیدی شده و شش عضو اصلی منهای علی پورقاز روی انتخاب پوریا میر زنجانی به توافق رسیده اند.از این رو حضور اعضای معترض در جلسه دیروز یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه چندان تعجب آور نبوده و سه رای داده شده به مهرداد پورقاز تنها با هدف تنظیم لیستی نزدیک با یقین مردم و مجاب نمودن مخالفان طرح ریزی شده است.

 

کاربران شبکه های اجتماعی اعضای دوره چهارم را فاقد صداقت لازم دانسته و می گویند در انتخاب شهردارجدید و مصوبات مهم نظر کارشناسان مورد لحاظ قرار نمی گیرد.

 

افراد مرتبط با مهرداد پورقاز که همچنان در شوک حذف نامبرده بسر می برند معرفی اولیه وی بعنوان شهردار جدید بندرترکمن که بمدت 72ساعت روز کاری با اعتراض سه عضو گروه اقلیت همراه شده بود را نوعی بازی سیاسی و پنهان کاری توسط آن اعضاء قمداد می کنند.

 

دربازتاب این مسائل تعدادی از جوانان انتخاباتی خواستارانجام شفاف سازی پیرامون نامه انصراف کتبی پوریا میر زنجانی در بیست و دوم اردیبهشت ماه و نحوه ورود مجدد وی به لیست گزینه انتخاب شهردار شده اند.

 

جوانان می گویند شورای شهر موظف است همه چیز را آنگونه که بوده به اطلاع مردم برساند حال آنکه این شورا کمترین ارتباطی با رسانه های جمعی ندارد.

 

خبرنگار:طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

+23 #1 پورقاز 1395-02-28 09:08
واقعا آبروی شهر رو بردند.... واقعا پشت پرده شورا چه خبره؟ مردم بندرترکمن این روزها رو فراموش نخواهند کرد.
نقل قول کردن
+12 #2 شهروند 1395-02-28 13:04
شورای شهر بندرترکمن ناامیدم کرد. ترکمن سسی چرا با اعضای شورا مصاحبه نمی کنید.
نقل قول کردن
+16 #3 سبحان ایری 1395-02-28 15:02
سلام واحترام خدمت شهروندان گرامی
اولا که این اولین باری نیست که این اعضاء به اصطلاح سیاسی دست به فریبکاری همدیگر ونیز مردم می زنند بلکه در اولین انتخاب این دوره (رحمت االه خوجه ) نیز همین سناریو تکرار شد تازه چرا آن موقع به فکر شهردار غیر بومی نبودند آیا خوجه را قوی تصور کردند یا اینکه خودشان تجربه و درایت لازم برای گزینش فرد مناسب را نداشتند.
دوما چرا با حرمت شهروندانی که تازه خوشحال بودند که یک فردی سالم بتواند بر خرابکاری های اداری ومالی این شهرداری گندیده احاطه داشته باشد توهین ویک فردی را که با لابی خود آوردند را بر کرسی گذاشتند.
البته جواب بر همگان واضح است....
نقل قول کردن
+12 #4 سبحان ایری 1395-02-28 15:03
مردم حق دارند گروه گروه از این شهر خراب شده توسط خودشان فرار کنند.
البته افراد سالم که طاقت دزدی رو ندارند.
نقل قول کردن
+15 #5 مختومقلی 1395-02-28 15:34
شورای شهر این روزها منو یاد بنگاه های معاملاتی فاقد کد رهگیری میندازه!
نقل قول کردن
+1 #6 مهناز 1395-03-04 14:07
والله ما كه از اين شوراي بيسواد وبي تجربه به ستوه آمديم.. پيشنهاد ما اينه كه يا شوراي شهر را دولت تعطيل كنه حداقل در شهرهايي مثل بندرتركمن كه تجربه اوردن آدماي كاري ودلسوز وسالم را ندارن
يا اينكه خود شهروندان به بهانه عدم رضايت از اينا در انتخابات شوراي شهر مشاركت نكنند.
بالاخره كه شهردار ، فرماندار و ساير نهادهاي آباداني شهر بدون دزدي كارشون رو انجام بدن بهتر از اينه كه به جاي آباد كردن شهر، چپاولگران بيت المال و فرصت طلبان شهر را بدتر از قبل كنند
نقل قول کردن
+1 #7 دلسوز 1395-03-09 13:55
سلام...دوستان عزیز و دلسوزان صحرا..قبلا هم چندین بار نوشتم و باز هم می نویسم و تاکید میکنم اگر ماها که مدعی باشیم و با اعتماد مردم راس کاری قرار میگیریم نباید با احساسات مردم بازی کنیم و اعتماد آنها را با توجیهات خارج از عرف و چارچوب مبانی خاستگاه منطقه قربانی مطامع خویش بکنیم و از مظلومیت و بی زبانی و بی ابزاری مردم سواستفاده نباید بکنیم...در قضیه معاونت استانداری آستانه مطالبه گری را در حد یک معاون استاندار مهیا کرده بودیم متاسفانه جناب آقای ب.... با قبول عجله آمیز و. کوپن سوز معاونت آستان مطالبات را پایین آوردند وچه بسا به نظر نگارنده اگر قبول نمیکردن امروز هیبت و زبان ما قوی و درازتر بود...
نقل قول کردن
+1 #8 دلسوز 1395-03-09 13:56
و اکنون نیز در قضیه شهرداری بندر ترکمن هیچ گونه توجیهی قابل قبول نیست چون که اگر بحث شایسته سالاری است چرا در شهرهای عزیزان غیر ما نشین از افراد شایسته ما انتخاب صورت نمیگیرد و از این منظر اینجانب این قضیه انتخاب غیر بومی در بندر ترکمن را صرفا دعوای اعضای شورای شهر و عجز و ناتوانی در مدیریت درونیات و دعوای شخصی شان میبینم که نه حرف من نه حرف شما. حرف کد خدای ده قبول است..
نقل قول کردن
0 #9 دلسوز 1395-03-09 13:57
بنده شاید بیشتر از هرکسی اعتقاد به دموکراسی و شایسته سالاری داشته باشم و همیشه گفته ام کدام ترکمن? ولی در انتخاب شهردار آیا شورای شهر تمام مسیر بومی سازی شده و منطقه ای خودش را رفته است یا نه? آیا شو رای شهر خبر دارند ما به خاطر این که آستانه مطالبات مردم را به نفع افراد بومی شایسته پایین نیاور ده باشیم متحمل هزینه و از خود گذشتگی میشویم و چندین مدت دست رد بر سینه ریاست اداره خودمان را میزنیم تا فعلا برای ریاست اداره کارشناس زیاد داریم و خود ماها برای پستهای بالاتر که نسیه است و امکان وقوعش هم کم میباشد داریم سرو کله میزنیم? پس لطفا عضوی که فعلا جوان هستی یک کم تعقل و عضوی که از فرط منافع شخصی در حال لرزش هستی در حیاط آرامش بخش مردم بیارامید و سر بر آستان دوست بگذارید.. از تلگرام به نام ارکانیم گرفتیم
نقل قول کردن
0 #10 محمد صفا نیازی 1395-03-17 23:02
با سلام.
از شهردار بومی که خیری ندیدیم، امیدوارم غیر بومی لااقل یه گلی به سر بندرترکمن بزنه!
نقل قول کردن
0 #11 مقصودلو 1402-05-28 21:41
به شخصه با توجه به شناختی که از اقای میرزنجانی دارم میتونم بگم گستردگی بی اندازه ایشون در امر روابط باعث نزدیکی وی به این پست شد....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر