c_300_250_16777215_10_images_4555.png

ترکمن سسی-علی یازرلو از سفر قریب الوقوع معاون رئیس جمهور به بندر خشک اینچه برون گنبدکاووس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین،علی یازرلو در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان  با اشاره به سفر قریب الوقوع محمدباقر نوبخت به استان گلستان اظهار کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‎ریزی کشور روز پنج شنبه صبح وارد رودگاه بین المللی رگان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در این سفر یک روزه ایشان در شورای اداری استان نیز  شرکت خواهند کرد افزود: شورای اداری این هفته در «اینچه‎برون» برگزار خواهد شد و در کنار این جلسه آئین کلنگ‎زنی، از سه طرح ریلی در بخش مرزی «اینچه‌برون» گنبدکاووس واقع در شمال استان نیز برگزار می‎شود.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه قطار گرگان – اینچه‌برون ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح پنج‌شنبه، مدیران دستگاه‎های‎ اجرایی استان را برای شرکت در نشست شورای اداری به اینچه‌برون منتقل خواهد کرد اضافه کرد: بندر خشک به محیطی اطلاق می‌شود که با تجهیزات ثابت و متحرک برای ارائه خدمات تجاری و اقتصادی به متقاضیان برای جابه‎جایی، کالا و کانتینرهای صادراتی، وارداتی، تحت کنترل و نظارت گمرک، با امکانات انبارداری، کارهای اداری و تشریفات ترانزیت و انتقال، در نقطه‌ای دورتر از ساحل به وجود بیاید.

 

یازرلو با اشاره به اینکه برای ایجاد بندر خشک در اینچه‌برون در مرحله نخست ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با تخصیص آن موافقت شده است تصریح کرد: برای آماده‎سازی زیرساخت مورد نیاز این بندر، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‎بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث این بندر در مسیر سیاست‎های دولت تدبیر و امید و مصوبات سفر سال ۱۳۹۳ هیأت دولت به استان گلستان و پیرو بهره‎برداری از راه آهن ترانزیتی ایران، ترکمنستان و قزاقستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر