c_300_250_16777215_10_images_635858540321958858.jpg

ترکمن سسی-در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی یک معلم با دانش آموز دبیرستانی نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایسنا،در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی و لفظی خشن یک معلم با چند دانش آموز دبیرستانی در کلاس درس نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق در یکی از مدارس تهران را تأیید کرد و از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

 

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق را در یکی از مدارس شهر تهران تأیید و اظهار کرد: این اتفاق در سال جاری رخ داده است.

 

وی افزود: به محض اینکه این فایل تصویری به دست ما رسید،‌ معلم و مدرسه مربوطه را شناسایی کرده و بازرس ویژه‌ای به آن مکان اعزام شد.

 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پرونده معلم مربوطه دو روز گذشته تکمیل و به هیئت تخلفات اداری ارسال شده است گفت: این مدرسه، غیرانتفاعی بوده و با معلم خاطی قطع همکاری کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر