c_300_250_16777215_10_images_60589.jpg

ترکمن سسی- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس از تخصیص 9 درصد اعتبارات طرح هادی روستایی به این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،ولی‌الله رضایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: برای اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام 6 میلیارد و 700 میلیون تومان در سال جاری مصوب شد که از این میزان حدود 580 میلیون تومان معادل 9 درصد تخصیص اعتبار صورت گرفت.
وی با بیان اینکه حجم پروژه‎های نیمه‎تمام در روستاهای شهرستان گنبدکاووس بسیار بالاست، تصریح کرد: اجرای طرح هادی در روستای کاکا همانند دیگر روستاهای این شهرستان در دستور کار بنیاد مسکن است ولی حجم پروژه‎های نیمه‎تمام در روستاهای گنبدکاووس بسیار بالاست و نیاز به اعتبارات دارد.
رضایی در خصوص پروژه‎های نیمه‎تمام روستاهای گنبدکاووس ابراز داشت: روستاهای زیادی در سال‎های گذشته بود که به صورت پروژه‎های نیمه‎تمام اجرا شده است ولی با توجه به اعتبارات در نظر گرفته می‎شود که تخصیص پیدا نمی‎کند و به همین دلیل پروژه‎های ما به صورت نیمه‎تمام باقی مانده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه 7.6 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشتیم، خاطرنشان کرد: اگر این اعتبار تخصیص پیدا می‎کرد تعداد زیادی از روستاهای ما آسفالت می‎شد.
وی با بیان اینکه بدون اعتبارات نمی‎توان کاری کرد، افزود: تایید می‎کنم روستاها نیاز به آسفالت دارند ولی بدون اعتبارات نمی‎توان کاری از پیش ببریم و ما به صورت مشارکتی برخی پروژه‎ها را تکمیل کردیم و در این زمینه بسیاری از دهیاری‎ها مشارکت و خودیاری کردند.
رضایی با اشاره به اینکه رسیدگی به پروژه‎های نیمه تمام در اولویت کار ما قرار دارد، تصریح کرد: دولت آنقدر اعتبار ندارد که تمام روستاهای شهرستان گنبدکاووس را آسفالت کند و ما باید به سمت خودیاری نرویم زیرا اعتبارات این شهرستان محدود است به عنوان مثال روستای دارای پروژه‎های نیمه‎تمام 16 میلیارد تومان هزینه می‎خواهد که نیاز به خودیاری و مشارکت است تا در اولویت قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر