c_300_250_16777215_10_images_60659.jpg
تركمن سسي - نماینده مردم مینودشت و کلاله ،گالیکش و مراوه تپه در مجلس با بیان اینکه کمبود سیلو برای نگهداری گندم مشهود است،گفت:پول خرید تضمینی گندم هنوز به کشاورز پرداخت نشده است،بنابراین کشاورز را با مشکلات بی شماری روبرو کرده است.

شهرام کوسه غراوی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت درباره  وضعیت تولید گندم در کشور،گفت:کمبود سیلو می تواند شرایط خرابی محصول گندم که با زحمات فراوان توسط کشاورز تولید می شود را فراهم کند و این در حالی است که باید بر اساس میزان تولید گندم در کشور سیلو موجود باشد؛زیرا کمبود سیلو کشاورز  را مجبور به تحمل هزینه حمل و نقل می کند.کشاورز برای وسایل  نقلیه  برای جابجایی گندم باید مدتها در صف منتظر بمانند و در نتیجه این انتظار کشاورز باید هزینه  حمل و نقل را پرداخت کند.
نماینده مردم مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم هنوز به کشاورز پرداخت نشده است، یادآورشد: باید زمان  پرداخت خرید تضمینی گندم برای کشاورز مشخص شود و در زمان مقرر پرداخت شود زیرا بسیاری از کشاورزان برای تولید گندم متحمل هزینه های تولید شدند بنابراین برای تولید گندم برخی از کشاورزان  وام های را اخذ کردند   و با این اوصاف  بدیهی است  عدم پرداخت خرید تضمینی  در زمان  مناسب کشاورز وارد مشکلات مالی بی شماری می کند.
وی ادامه داد:بالاترین تولید محصول گندم در کشور متعلق به استان گلستان است،بنابراین اگر قرار به افزایش  تولید با کیفیت گندم ایرانی  است باید  قبل  از اقدام به تولید،فکری برای  نگهداری محصول گندم کرد.
نماینده مردم مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در  مجلس با بیان اینکه کمبود سیلو  برای نگهداری  محصول گندم مشهود است، گفت : امسال تولید گندم افزایش یافته است؛اما کمبود سیلو کشاورزان را با مشکلات  بی شماری روبرو کرده  است.
کوسه غراوی با بیان اینکه در استان گلستان  ظرفیت کشت گلخانه  ای محصولات کشاورزی به میزان بالایی وجود دارد،ادامه داد:  ما می توانیم  در کشت گلخانه ای  برای بسیاری افراد اشتغال ایجاد کنیم.
عضوکمیسیون عمران مجلس با بیان  اینکه  توسعه  گشت گلخانه ای دراستان گلستان نیازمند وام برای فارغ التحصیلان کشاورزی است ، یادآورشد:با توجه به شرایط آب و هوایی استان گلستان ما می توانیم با یک برنامه ریزی تسهیلاتی شرایط افزایش تولیدات گلخانه ای  را با  مشارکت فارغ التحصیلان کشاورزی و کشاورزان  در کشور مهیا کنیم./

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر