c_300_250_16777215_10_images_1762819.jpg

ترکمن سسی-اقشار مختلف مردم استان گلستان امروز جمعه همانند دیگر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس مسلمانان جهان را به اتحاد در برابر صهیونیست ها و حامیان آنها همچون آمریکا فرا خواندند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بازاریان شهرهای استان گلستان با حضور در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر وفاداری خود به آرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

در گرگان مرکز استان گلستان مردم در صف های به هم پیوسته با پیمودن مسیر راهپیمایی شعارهای یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و روزجهانی قدس یوم الله یوم الله سردادند.

حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس چشمگیر بود و آنها با حرارت شعارهای ضد صهیونیستی سر می دادند.

برخی از شهروندان گرگانی به صورت خانوادگی به راهپیمایی آمده و حضور کودکان و نوجوانان در حالی که پرچم های ایران و تصاویری مبنی بر دفاع از فلسطین و محکومیت اسراییل غاصب را در دست دارند در میان آنان چشمگیر بود.

راهپیمایان همچنین با حمل دست نوشته و پلاکاردهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم جنایتکار بر آمادگی خود برای آزادی قدس شریف تا پیروزی نهایی تاکید کردند.

راهپیمایان گرگانی با بیان اینکه روز قدس یادگار گرانبهای امام راحل است و حضور در این حماسه سیاسی یک وظیفه همگانی است، با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل بار دیگر از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کردند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 احسان قریب 1395-04-11 13:21
الله اکبر...
زنده باد اسلام...
زنده باد آزادگی...
زنده باد مسلمین با غیرت...


مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سعود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر