c_300_250_16777215_10_images_000066699.jpg

ترکمن سسی-دبیر هیات فوتبال استان گلستان گفت: کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال ایران ، 3 دختر گلستانی را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،مرتضی شکی اضافه کرد: شادی مهینی سرمربی این تیم برای تشکیل این اردو که از 31 تیر ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود نام مائده دوجی ، رقیه صومعه و مریم بذرافشان را به عنوان فوتبالیست های گلستانی در فهرست نفرات دعوت شده قرار داد.

وی بیان کرد: علاوه بر بازیکنان گلستانی ، 28 فوتبالیست دختر دیگر هم در اردو حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی به مدت یک هفته برگزار می کنند.

دبیر هیات فوتبال گلستان افزود: تیم ملی فوتبال زیر 16 سال ایران خود را برای شرکت در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی بنگلادش، آماده می کنند.

شکی ادامه داد: تیم ایران در این رقابت ها با تیم های بنگلادش، چین تایپه، قرقیزستان، امارات و سنگاپور همگروه است.

وی گفت: استعدادهای فراوان فوتبالی دختران گلستان به برنامه ریزی بلند مدت احتیاج دارد که بر اساس نگاه ویژه هیات گلستان، این برنامه ریزی تهیه و در دست اجرا است.

وی بیان کرد : تلاش می کنیم با برگزاری مستمر طرح استعدادیابی، فرایند شناسایی نفرات جدید و افزایش تعداد ملی پوشان رده های سنی استان را منظم تر کرده و از این طریق، آینده فوتبال دختران استان را تضمین کنیم.

دبیر هیات فوتبال گلستان برگزاری مسابقات رده های پایه فوتبال زنان در استان را یکی از روش های رسیدن به این هدف دانست و گفت: حضور دختران فوتبالیست در مسابقات استانی به شکوفایی بیشتر توانایی های آنها انجامیده و مسیر دستیابی به موفقیت در فوتبال حرفه ای را کوتاه تر خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر