c_300_250_16777215_10_images_60870.jpg

تركمن سسي - مدیرعامل تیم والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمرینات تیم هاوش گنبد برای حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور، از دوشنبه ۱۱ مرداد زیر نظر بای محمد دوجی آغاز شده است.
وی افزود: در نخستین جلسه تمرینی ۱۲ بازیکن حضور داشتند و تا کنون با گل محمد سخاوی، کمال قریشی، آرمین ایگدری، آرمان صالحی و متین تکاور قرارداد بسته‌ایم.
مدیرعامل تیم والیبال هاوش گنبدکاووس تصریح کرد: قرار است ابتدای هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم تا تکلیف نهایی تیم هاوش گنبد برای حضور در لیگ برتر والیبال مشخص شود، اما تمرینات را آغاز کردیم تا از دیگر تیم‌ها عقب نمانیم.
محمدی در خصوص بودجه تیم هاوش گنبد برای حضور در لیگ برتر والیبال، خاطرنشان کرد: هنوز مبلغ بودجه اعلام نشده، اما تمام سعی‌مان این است تا تیمی قدرتمند مانند سال ۹۰ ببندیم و در مکان‌های بالایی جدول قرار بگیریم.
وی ادامه داد: بومی سازی و جوانگرایی از مهم‌ترین اهداف تیم والیبال هاوش گنبد است و در حال رایزنی با فدراسیون هستیم تا رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر را که با تیم کاله مازندران قرارداد بسته‌اند به گنبد برگردانیم.
به گزارش ترکمن سسی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور ۱۸ مهر آغاز خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر