c_300_250_16777215_10_images_01137122.jpg

ترکمن سسی-کمیته فنی رقابت های المپیک بهترین بازیکنان این رویداد را انتخاب کردند که سرجیو سانتوز، لیبرو برزیل به عنوان ارزشمندترین بازیکن ریو لقب گرفت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،تیم ملی والیبال برزیل توانست با نتیجه 3 بر صفر ایتالیا را در فینال المپیک شکست دهد تا مدال طلا را مقابل چشمان تماشاگران خودی به مردم برزیل هدیه دهد. برزیل طلای 2004 آتن را هم برده بود اما در 2008 پکن و 2012 لندن بازنده فینال بود. آنها یک بار دیگر فینالیست 2016 ریو شدند و این بار چیزی جز طلا آنها را آرام نمی کرد. بهترین بازیکنان والیبال المپیک ریو انتخاب شدند که لقب ارزشمندترین بازیکن المپیک به "سرجیو سانتوز" برزیلی رسید.

 

سرجیو 41 ساله چهارمین المپیک پی در پی خود را پشت سر می گذاشت که 2 طلا و 2 نقره حاصل آن بود و حالا او از "جیبا" افسانه ای هم پیشی گرفت تا نام خود را به عنوان پرافتخارترین بازیکن والیبال جهان مطرح کند. آرون راسل آمریکایی و ریکاردو لوکارلی برزیلی بهترین دریافت کننده ها بودند، برونو رزنده بهترین پاسور و والاس بهترین پشت خط زن هر دو از برزیل، آرتم ولویچ از روسیه و امانوئله بیرارلی از ایتالیا بهتری های مدافعان وسط بودند و سرجیو سانتوز برزیلی که بهترین لیبرو و بهترین بازیکن المپیک را به خودش اختصاص داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر