c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000098877888.jpg

ترکمن سسی-مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: همزمان با ششمین روز هفته دولت ۱۲ پروژه گازرسانی در شهرستان کلاله به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، صفرعلی جمال لیوانی اظهار داشت: در ادامه روند گازرسانی در استان و به منظور بهره مند نمودن مردم از این موهبت پاک، در مراسمی 12 پروژه گازرسانی شهرستان کلاله افتتاح شد.

 

وی افزود: در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی شهرستان کلاله، گاز تعداد 10 روستا و 2 پروژه صنعتی شهرستان در محل مسجد روستای قدونه سفلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درباره جزئیات پروژه‌های گازرسانی شهرستان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل 10 روستای قدونه‌سفلی، قدونه‌علیا، عزیزآباد ،کروک‌چوتور، یاسا قلق، قره‌یسر پائین ، قره‌یسر بالا، زاو پائین ، زاو بالا و گرگاندوز است و با 2 پروژه صنعتی شهرستان نیز افتتاح شد.

 

جمال لیوانی افزود: گازرسانی به این پروژه‌ها بیش از 81 میلیارد و 210 میلیون ریال هزینه در برداشته و بیش از 6 هزار و 439 نفر از مردم شریف شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 

وی اظهار داشت:در شهرستان کلاله از مجموع تعداد 117 روستای موجود تاکنون با احتساب 10 روستایی که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار گرفت تعداد 82 روستا گازرسانی شده است.

 

جمال لیوانی گفت: در حال حاضر تعداد 28 واحد صنعتی به همراه 3 جایگاه CNG شهرستان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بر اهمیت رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی تاکید کرد و ازمشترکان خواست تا در این رابطه نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده و مصرف خود را به درستی مدیریت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر