c_300_250_16777215_10_images_61044.jpg
تركمن سسي – فرهاد قائمي ، والیبالیست ارزنده و المپیکی گلستان موفق شد به همراه تیم بانک سرمایه ایران ،جام قهرمانی باشگاه های آسیا را بالای سر برد، یاران فرهاد قائمی ، تیم قطری را در دیدار نهایی شکست دادند.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، تیم والیبال بانک سرمایه ایران در فینال جام باشگاه های آسیا با نتیجه سه بر یک العربی قطر را شکست داد و به قهرمانی این رقابت ها رسید.
قائمی و بانک سرمایه بانتیجه ٣بر یک و امتیازات ٢٤بر ٢٦ ، ٢٥بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 19 قهرمان باشگاه های مردان آسیا شدند.
فرهاد قائمی والیبالیست ارزنده گنبدی که به تازگی از مسابقات المپیک ریو به ایران بازگشته بود در مورخه 31 مردادماه راهی میانمار برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شد.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از دوم تا دهم شهریورماه به میزبانی میانمار برگزار شد و تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ برتر سال 94 و نماینده ایران در این رقابت ها شرکت کرده بود.
16 تیم از قاره آسیا در این رقابت ها حضور داشتندکه مسابقات دور مقدماتی خود را در چهار گروه پیگیری کردند.
فرهاد قائمی، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و عادل غلامی ملی پوشان تیم والیبال بانک سرمایه را تشکیل می دادند.
فرهاد ظریف، علی جلالی و دو بازیکن خارجی به نام های لوکاس ژیگادلو و چاچیچ از دیگر بازیکنان بانک سرمایه بودند که با هدایت مصطفی کارخانه در این رقابت ها شرکت کردند.
قائمی متولد6 شهریور 1368 در گنبدکاووس؛ سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در رده های نوجوانان و جوانان را نیز دارد. هرچندقائمی در والیبال جزو بهترین دریافت کننده های قدرتی جهان محسوب می شود، ولی همه او را با سرویس های پرشی اش به یاد می آورند.
گلستان یکی از قطب های والیبال کشور محسوب می شود که بازیکنان بزرگی همچون عظیم جزیده، غیاث الدین صحنه، بای‏محمد دوجی، خلیل آزمون، حبیب کوزه‏لی، مجید آزمون، ادریس دانشفر، میکائیل تاجر و فرهاد قائمی از نامداران این عرصه در گلستان و کشور هستند که افتخار و سابقه پوشیدن تیم ملی را دارند./ايرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر