c_300_250_16777215_10_images_2015_4352843_988.jpg

ترکمن سسی-مسئول اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک استان گلستان از جان باختن پیرمرد 80 ساله بر اثر فرو ریختن دیوار در روستای دوزالوم بخش مرزی داشلی برون این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،سرگرد جواد کارکن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این حادثه روز گذشته که رخ داد 'الله قلی گزمحمدلی' ساکن روستای دوزالوم هنگامی که مشغول تخریب بخشی از دیوار کاهگلی انبار منزلش بود، با فرو ریختن دیوار دچار مصدومیت شدید می شود.

وی گفت: در پی این حادثه، پیرمرد مصدوم بلافاصله توسط خانواده با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل می شود.

سرگرد کارکن، اضافه کرد: فرد حادثه دیده باوجود اینکه چند ساعت نیز در بیمارستان بستری بود اما به علت شدت مصدومیت و جراحات وارده، فوت می کند.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را درمحدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر