c_300_250_16777215_10_images_61330.jpg
ترکمن سسی- سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز با خانواده فرماندار فقید شهرستان بندرترکمن از جان باختگان حادثه منا دیدار و دلجوئی کرد.

به گزارش ترکمن سسی، ظهر امروز اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور به مناسبت سالگرد حادثه منا، با حضور در منزل مادر مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار سابق شهرستان بندرترکمن که یکی از جان باختگان حادثه منا است، با این خانواده ابراز همدردی کرد.
اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه استان گلستان 49 شهید داشت که 48 نفر اهل سنت بودند، اظهار کرد: همه خانواده‌های شهدا در استان گلستان نجیب و متدین هستند.
اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در 2 روز گذشته نیز در شهرستان گنبدکاووس حضور یافته بود و با خانواده جان باختگان حادثه منا در این شهرستان دیدار و در جمع نمازگزاران اهل سنت این شهرستان سخنرانی کرد.
وی همچنین امروز با حضور در منزل آخوند عابدی کر امام جمعه اهل سنت بندرترکمن با وی دیدار کرد.
در حج سال گذشته بیش از 49 حاجی گلستانی در حادثه منا جان خود را از دست دادند و مرحومه مرجان نازقلیچی نخستین فرماندار زن استان گلستان بود که در حادثه سال گذشته منا جان خود را از دست داد و پیکر وی در مکه به خاک سپرده شد.
از این تعداد، 16 نفر از حاجیان از شهرستان‌های بندر ترکمن و گمیشان هستند./ تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر