c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000000000000z0s0f0f0000a00a0q.jpg

 

ترکمن سسی-ریزگردها به گنبدکاووس هم رسیدند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،از ساعات اولیه بامداد امروز پدیده ریزگردها در گنبدکاووس باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم این شهر شده است.

 

وقوع این پدیده با این شدت در شهر مرزی گنبدکاووس کم سابقه است تا جاییکه هم اکنون گرد و خاک تمام شهر و سطوح مختلف وسایل حتی درون خانه ها را فرا گرفته است،شدت بالای ریزگردها حتی باعث آن شده است تا در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه گرد و خاک بر لباس اشخاصی که بیرون از خانه قدم می گذارند بنشیند.

 

برخی از مغازه داران گنبدی نیز علیرغم شروع ساعت کاری مغازه های خویش را باز نکرده اند.

 

غلظت ریزگردها به حدی بالا است که برای برخی از افراد مشکلات تنفسی به وجود آورده است و اگر به خیابانهای گنبدکاووس نگاهی اجمالی بیاندازیم متوجه افرادی که دستان خود را جلوی بینی خویش گرفته اند یا در گوشه ای کم رمق نشسته اند خواهیم شد.

 میزان دید در سطح شهر و روستاهای اطراف گنبدکاووس به پایین تر از سطح استاندارد خویش رسیده است و رانندگان علی الخصوص در مسیرهای بین شهری نزدیک گنبدکاووس با مشکلاتی روبرو می شوند و باید نهایت احتیاط را در رانندگی داشته باشند.

برای فهمیدن میزان بالای گرد و خاک در هوای فعلی گنبدکاووس کافی است از خیابانهای این شهر به خورشید نگاهی بیاندازیم تا متوجه عمق ماجرا بشویم چرا که با چشم غیر مسلح فقط هاله ای  از خورشید قابل مشاهده است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر