c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000001x.jpg

ترکمن سسی-امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اهمیت مشارکت آحاد مردم و مسئولان در اجرای هر چه بهتر طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: شرکت در این طرح یک وظیفه ملی برای عامه مردم ایران است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: نتیجه این سرشماری توسعه و عمران کشور به ویژه در بخش های آموزشی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی و اشتغال در این منطقه خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: وقتی جمعیت یک منطقه مشخص باشد برنامه ریزی بهتری می توان برای توسعه و پیشرفت هر بخش انجام داد.

 

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز بر اقامه نماز در اول وقت تاکید کرد و از والدین خواست فرزندانشان را برای انجام این فریضه مهم دینی تشویق کنند.

وی با بیان اینکه نماز ستون دین است افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ما شاهد عمران و آبادانی کشور و انجام امور دینی هستیم بطوری که شیعه و سنی هیچ گونه محدودیتی در ساخت مسجد و نماز خانه ندارند که باید قدردان این نعمت باشیم.

 

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دولت به منظور ترویج نماز در تمام ادارات، نهادها، مدارس و دانشگاه ها مسجد و نمازخانه احداث کرده که این نشانگر یک حکومت اسلامی است.

 

مولوی کریم زایی اظهار داشت: نماز باعث می شود که انسان گرفتار منکرات و ناهنجاری های اجتماعی نشود و اگر امروز می بینیم بعضی ها گرفتار منکرات و فحشا شدند علتش فاصله گرفتن از احکام الهی و نماز است.

 

وی ادامه داد: مسلمان واقعی کسی است که وقت نماز دست از کار بکشد و این واجب الهی را انجام دهد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر