c_300_250_16777215_10_images_61298.jpg
تركمن سسي - با تلاش و پیگیری های مسئولان و دستگاه های اجرایی مرتبط ، فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان از روز شنبه 24 مهرماه جاری با هفته ای دو پرواز فعالیت پروازی خود را برای انتقال مسافر به تهران و بالعکس آغاز می کند.


نصرت برزگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت فرودگاه کلاله با انجام دو پرواز در هفته به صورت رفت و برگشت و روزهای شنبه و چهارشنبه از ترمینال شماره چهار فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد.


وی گفت: بلیط پرواز کلاله - تهران با 5 درصد تخفیف و با قیمت یک میلیون و450 هزار ریال به مسافران عرضه خواهد شد.


برزگر افزود: پروازهای فرودگاه کلاله از طریق شرکت ماهان ایر، روزهای شنبه و چهارشنبه به ترتیب ساعات 11 و 13 انجام می شود.


بلیط پروازهای فرودگاه کلاله علاوه بر شرکت های مسافرتی از طریق سایت www.hic514.ir نیز رزرو می شود.


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آخرین روز مرداد ماه امسال در سفر به کلاله اعلام کرده بود که با توجه به سیاست جدید دولت برای راه اندازی فرودگاه های مناطق مختلف کشور، فعالیت پروازی فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان تا دوماه آینده آغاز می شود.


به گزارش تركمن سسي ، علی عابدزاده در جلسه مشترک بررسی راه اندازی پایدار پروازهای فرودگاه کلاله در سالن اجتماعات این فرودگاه افزوده بود: یکی از سیاست های جدیدی که دولت دنبال می کند، فعال کردن فرودگاه ها است و با کمک مجلس تا پایان سالجاری تعداد زیادی از فرودگاه های کوچک ومتوسط مناطق مختلف کشور را فعال خواهیم کرد.


رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در آن نشست با بیان اینکه اراده قوی برای بهره برداری از فرودگاه کلاله در بین مسئولان استان وشهرستان های شرق گلستان وجود دارد، اظهار داشت: با ظرفیت هایی که در وزارت راه وشهرسازی وجود دارد، بزودی شاهد فعالیت پروازی فرودگاه کلاله خواهیم بود.


محمدرضا رضایی گفته بود : سیاست جدید دولت این است فرودگاه های کوچک استان ها مثل فرودگاه کلاله را راه اندازی و فعال نماید.


به گفته شهرام غراوی نماینده مردم چهار شهرستان های شرق استان گلستان، فرودگاه کلاله یکی از شاخص های توسعه استان گلستان بخصوص منطقه شرق آن است و فعالیت آن تاثیر بسیار زیادی در محرومیت زدایی منطقه و توسعه زیرساخت ها بخصوص توسعه کشاورزی، دامپروری وصنعت حمل ونقل خواهد داشت.


شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و فرودگاه این شهرستان با وجود افتتاح رسمی آن در اردیبهشت سال 1391با حضور رئیس جمهوری وقت و برخورداری از تمامی امکانات لازم برای انجام پرواز هواپیماها، تاکنون غیرفعال مانده است.


فرودگاه کلاله با افزون بر 40 سال قدمت، در آغاز به منظور استفاده اختصاصی یکی از وابستگان رژیم طاغوت و نیز سمپاشی اراضی زراعی تحت تصرف وی، در سه کیلومتری شمال غربی شهر کلاله تاسیس شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر