c_300_250_16777215_10_images_61297.jpg
 تركمن سسي - فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: همه اهالی روستای «حاج امان» دهستان «پالیزان» این شهرستان در سرشماری عمومی نفوس مسکن 1395 ثبت‌نام کردند.


به گزارش تركمن سسي ، اسمعیل تاجی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 15 مامور آمارگیر کار سرشماری حضوری نفوس و مسکن را در شهرستان مراوه‌تپه به عهده دارند.


وی با اشاره به اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 به روش اینترنتی تصریح کرد: سرشماری به شیوه نوین و به صورت اینترنتی برای نخستین بار در تاریخ کشور در این دوره انجام می‌شود.


مدیران ادارات برای مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی تلاش کنند
فرماندار شهرستان مراوه‌تپه از همه ادارات این شهرستان، شوراهای شهر و روستاها و دهیاران خواست زمینه مشارکت مردم را در سرشماری اینترنتی را در جامعه فراهم کنند.


تاجی خاطرنشان کرد: تا روز گذشته 352 خانوار این شهرستان در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کردند و تا این لحظه از این نظر در جایگاه خوبی در بین شهرستان‌های استان‌های قرار ندارد که باید همه مدیران ادارات برای مشارکت مردم در این طرح ملی تلاش کنند.


وی با تأکید بر اهمیت سرشماری و تأثیر آن در تصمیمات کلان کشوری تاکید کرد: داشتن اطلاعات به روز و به هنگام باعث می‌شود که مدیران برنامه‌ریز کشور در دادن امکانات و اعتبارات درست تصمیم بگیرند.


فرماندار شهرستان مراوه‌تپه از همه اهالی شهرستان مراوه‌تپه خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن اقدام کنند.


هیچ سوالی از وضعیت درآمد مردم نمی‌شود/ خانواده‌ها نگران وضعیت یارانه خود نباشند
تاجی با تاکید بر اینکه تمام اطلاعات جمع‌آوری شده از مردم کاملا محرمانه است، یادآور شد: هیچ سوالی از وضعیت درآمد انجام نمی‌گیرد و خانواده‌ها نگران وضعیت یارانه خود نباشند.


روستای «حاج امان» از توابع دهستان «پالیزان» بخش مرکزی شهرستان مراوه‌تپه است.


سرشماری اینترنتی مراجعه خانوار به سایت سرشماری (Sarshomari95.ir) و تکمیل اطلاعات و دریافت و حفظ کد آماری توسط خانوار در فاصله زمانی سوم تا 24 مهر و سرشماری حضوری (مراجعه مستقیم مأمور در فاصله زمانی 25 مهر تا 25  آبان، دریافت کد آماری خانوارهای که اینترنتی تکمیل کرده‌اند و تکمیل سایر خانوارها با تبلت و همچنین توزیع اطلاعیه خانوار غایب برای خانوارهایی که حضور ندارند، از مهمترین فرآیند اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در استان است).
خانوارهای غایب (در پنج روز آخر سرشماری که با هدف دسترسی به خانوارهای غایب در نظر گرفته شده است، مراجعه مأمور و اینترنت وجود دارد از طرفی مأمور تلفنی در شهرستان برای پاسخگویی در نظر گرفته می‌شود) انجام خواهد شد./فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر