c_300_250_16777215_10_images_61533.jpg
تركمن سسي –سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد با بیان اینکه بازیکنان تیمش نیاز به هماهنگی بیشتری دارند، به داوری دیدار این تیم مقابل خاتم اردکان اعتراض کرد.


به گزارش تركمن سسي ،بای محمد دوجی در گفتگو با پس از شکست خارج از خانه تیم هاوش گنبد مقابل خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: شروع خوبی در ست نخست این دیدار داشتیم و سعی کردیم با سرویس به تیم میزبان حمله کنیم.


وی افزود: در ست دوم نیز تا امتیازات پایانی از حریف پیش بودیم اما در چندین صحنه داور به اشتباه علیه تیم ما قضاوت کرد و موجب شد تا تمرکز بازیکنان بر هم بخورد و شرایط بازی به سود تیم میزبان برگردد.


وی ادامه داد: البته مدافعان میانی ما در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند و این در حالی است که ما به خوبی تیم خاتم اردکان را آنالیز کرده بودیم.


سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد با بیان اینکه بازیکنان تیمش نیاز به هماهنگی بیشتری دارند، گفت: تیم هاوش گنبد با ترکیبی کاملا بومی در لیگ برتر حضور یافته و بازی به بازی هماهنگ‌تر خواهیم شد.


دوجی تصریح کرد: میکائیل تاجر زمان زیادی نیست که به ما اضافه شده و هنوز با پاسورهای تیم به هماهنگی نرسیده است و رسیدن به این هماهنگی زمان خواهد برد.
وی یادآور شد: امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با کسب نتایج مناسب، دل هواداران والیبال گنبد را شاد کنیم.


تیم هاوش گنبد در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه مهمان تیم خاتم اردکان بود که با حساب یک به سه نتیجه را واگذار کرد.


گنبدی‌ها ست اول را با برتری ۲۵ بر ۲۲ پشت سر گذاشتند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج (۲۵ - ۲۳)، (۲۵ - ۲۰) و (۲۵ - ۱۷) نتیجه را واگذار کردند.


هاوش در هفته دوم این مسابقات، چهارشنبه پنجم آبان راس ساعت ۱۵:۳۰ در خانه والیبال تهران مهمان تیم پارسه خواهد بود./ مهر

c_300_250_16777215_10_images_61534.jpg

دیدگاه‌ها  

+2 #1 عارف طعنه 1395-07-29 07:52
آقای دوجی با آرزوی موفقیت برای تیم بومی هاوش در سوپرلیگ.خواستم بگم ماکه با دیدن این بازی از هاوش ناامید شدیم .حالا هماهنگی را بگذارید کنار ولی اصلا یه بازیکن شاخص در تیم ندارید که در مواقع ضروری بتونه توپهای برگشتی را تبدیل به امتیاز کنه اونم در مقابل تیمی بنام اردکان که فعلا توی الفبای والیبال مونده.بنظرم این تیم کار بسیار بسیار سختی را در لیگ خواهد داشت چون ما که ازش چیزی ندیدم. فقط دوتا بازیکن خوب بخرید که ارنج هم بوده و توپهای برگشتی را تبدیل به امتیاز کنند ولی این بازیکناییکه ما دیدیم خیلی مشکل دارن و اینکاره نیستند.والیبال فقط اسپک نیست باید بتونی امتیاز بگیری و بری جلو.در ضمن تیم در دریافت اول بسیار بسیار مشکل داره .اگه توپ به پاسور نرسه چطور پاسور میتونه پاس بده؟ولی بهرحال آرزوی موفقیت برای تیم هاوش دارم.موفق باشید
نقل قول کردن
0 #2 ستار 1395-07-29 09:29
هاوش بازی خیلی خوب و رویایی شروع کرد ولی متاسفانه در اواسط نیمه دوم افت شدیدی کرد. اصلا دفاع نمی کردند سرویسها رو خیلی بد می زدند. به نظر من از نظر بدنی تیم کم آورد. آقای دوجی متاسفانه تیم رو خوب مدیریت نکردید انشااله در بازیهای بعدی بهتر عمل کنید
نقل قول کردن
-1 #3 ستار 1395-07-29 10:19
ای خاک توی سرتون با این بازیتون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر