c_300_250_16777215_10_images_61540.jpg
ترکمن سسی - رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گلستان گفت: جشنواره سرشماری و مطبوعات استان ویژه خبرگزاری و نشریات سراسری و محلی گلستان برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا مجید دهنو خلجی روز پنجشنبه اظهارداشت: هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از خبرنگاران فعال در انعکاس رویدادهای مهم کشوری و استان همچون سرشماری است.


وی افزود: شرایط شرکت، زمان ارسال آثار و مکان برگزاری جشنواره به زودی از طریق ستاد سرشماری استان گلستان اطلاع رسانی می شود.


اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 از سوم مهر سال جاری آغاز و تا اوایل آذرماه ادامه می یابد.


در این دوره سرشماری نفوس و مسکن، از سه شیوه اینترنتی، حضوری و تلفنی در سه مقطع زمانی برای جمع آوری اطلاعات خانوارها استفاده می شود.


در استان گلستان 520 مامور آمارگیر برای سرشماری حضوری از 28 مهر ماه فعالیت کاری خود را به مدت یک ماه آغاز کرده اند.


طبق گزارش مهدی ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 گلستان، برای اجرای این طرح در استان پهنه بندی اجرای آن توسط ستاد تهیه شد که شامل 823 حوزه روستایی و 816 حوزه شهری است.


همچنین به گفته رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گلستان، برآورد می شود در استان گلستان 614 هزار و 325 خانوار ساکن باشند.
جمعیت استان گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 یک میلیون و 777 هزار و 14 نفر بود که از این تعداد 51درصد شهرنشین و 49 درصد روستانشین هستند.


گلستان واقع در شمال کشور دارای 30شهر و حدود یکهزار و 100 روستا است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر