c_300_250_16777215_10_images_2277065.jpg

ترکمن سسی-فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: فرماندار و رییس سابق آموزش وپرورش شهرستان آزادشهر در مسیر پیاده روی نجف به کربلا دار فانی را وداع گفته است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،حبیب شفاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اظهارکرد: علت درگذشت فرماندار سابق آزادشهر ایست قلبی بوده است.    

 

وی ادامه داد: سید فاضل دهنوی قبل از ظهر چهارشنبه در مسیر نجف به کربلا و در نزدیکی ستون ۶۰۰، به علت ایست قلبی قبل از زیارت بارگاه ملکوتی ابا عبدالله الحسین دار دنیا را وداع گفت.  

 

وی تصریح کرد: بعدازظهر چهارشنبه فرزند وی برای تعیین تکلیف وضعیت شادروان عازم نجف اشرف می شود و هم اکنون جسد وی در سردخانه نجف اشرف است.    

 

شفاهی خاطرنشان کرد: نامبرده در شهریور ماه سال ۸۹ به سمت فرماندار آزادشهر منصوب شده بود و به مدت چهار سال این سمت را عهده دار بوده است.    

 

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: وی متولد سال ۱۳۳۹ در شهر آزادشهر بود، سابقه تدریس داشت و مدتی نیز به عنوان دبیر پرورشی اقدامات فرهنگی و هنری ماندگار زیادی را از خود به جا گذاشته است.

 

وی در پایان با بیان اینکه مرحوم از نیروهای خوب و انقلابی بوده است، افزود: نامبرده در امر اعزام کاروان به عتبات عالیات نیز فعالیت می کرده است.  

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر