c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-در شهریورماه شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس قول داد که در اولین فرصت، نشستی با اهالی مسکن مهر مراوه تپه داشته باشد اما تاکنون این قول محقق نشده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از راه اترک، مسکن مهر، پروژه ای بود که در صورت نظارت قوی، درک حس مسئولیت تمام دست اندرکاران دخیل در این پروژه می توانست، انقلابی در خانه دار کردن مردم کشور ایجاد کند که البته تا حدودی در ایجاد این تحول موفق بود.

 

مسکن مهر مراوه تپه یکی از این پروژه ها در استان گلستان بود که خیلی از جوانان و اهالی طبقه متوسط را خانه دار کرد.

 

مشکل اختلاف در تصفیه حساب و تغییر دولت و عدم اعتقاد وزیر دولت یازدهم به پروژه ی عظیم مسکن مهر و... موجب مشکلات مالی خاصی برای این پروژه شد که علی رغم سکونت بیش از 5 و حتی 6 ساله برخی از ساکنین، هنوز مشکلات مالی این پروژه حل نشده باقی مانده است.

 

بیشتر اهالی بیان می کنند که آنها با شرکت تعاونی تصفیه کرده و به همین علت هم اجازه سکونت به آنها داده شده است.

 

گفتنی است؛ در شهریورماه امسال با شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس در همین خصوص گفتگو کردیم و که وی قول داد که در اولین فرصت، نشستی با اهالی و اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر مراوه تپه و مسئولین مرتبط با این پروژه ی عظیم داشته باشند.

 

وعده ای که دل ساکنین را روشن کرد و طولانی شدن انجام این وعده و گذشت 2 ماه 13 روز، کمی آنها را دلسرد کرده است.

 

امیدواریم نماینده شرق گلستان در مجلس، در یکی از اولین سفرهایش که با هواپیمای پویا از تهران به کلاله می آیند، به وعده داده شده ی خود جامه ی عمل بپوشاند.

 

جمعی از ساکنین مسکن مهر مراوه تپه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر