c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000001q.jpg

ترکمن سسی-با شروع تغییرات زود هنگام مدیریتی در شهرستان های شرق گلستان بخصوص شهرستان های کلاله و مراوه تپه،به اینکه پشت پرده این تغییرات امیال قدرت طلبانه وجود دارد،پی خواهیم برد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کلاله خبر،پس از بزرگترین رویداد سیاسی کشور،بسیاری از مدیران در شهرستان های شرق استان گلستان با نامهربانی هایی روبرو شدند که نشان از عدم بینش سیاسی برخی مدعیان سیاسی و به نوعی آشکار کننده انگیزه قدرت طلبی است.

 

در خصوص پشت پرده های تغییرات مدریتی در سایت های استان گلستان اخبار گوناگونی(فارغ از صحت و عدم صحت این مطالب) منتشر شد که در نوع خود بازخوردهای متفاوتی را به همراه داشت.

 

اما آنچه در این تغییرات محرز است این می باشد که بسیاری از این تغییرات در جهت ارضای خواسته ی برخی طرفدارن و اطرافیان و درون مایه آن قدرت طلبی و تشنگی قدرت است که به جای تعامل با مدیران شهرستانی در جهت افزایش کارایی آنها،برخوردهای نامناسب و قدرت طلبانه با آنها می شود.

 

گذشته و فارغ از تغییرات گذشته که با اهداف مختلف روی داد،این روزها زمزمه تغییر یکی از مدیران پرتلاش شهرستان کلاله به گوش می رسد که در صورت محقق شدن این مهم،شهرستان کلاله در زمینه کاری این مدیر با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

 

نا گفته نماند فرماندار کلاله نیز در شلوغی های پس از انتخاباب با اقدامی غیر حرفه ای و بررسی نشده اقدام به تغییر در کابینه اصلی خود کرد که در آینده ای نزدیک از این اقدام خود پشیمان خواهد شد و الان نیزبا مقایسه کارکردهای خود می تواند به این نتیجه برسد.

 

 وآنچه مسلم است دست های پشت پرده که شامل تعداد اندکی ازافراد تشنه قدرت است،درصدد اعمال تغییرات باب میل خود در جهت احقاق اهداف سیاسی می باشد و در این راستا بجای پرداختن به دغدغه های اصلی مردم،دست به اقدامات محدود و گذار می زند.

 

موسوی رئیس اداره برق شهرستان کلاله که در گذشته نیز برای تغییر وی رایزنی های مختلفی شد(با توجه به کاردان بودن و با تجربه بودن حفظ شد)، اینبار نیز هدف تغییرات قرار گرفت و شنیده ها حاکی از آن است که برای تغییر وی رایزنی هایی انجام شده است و این درحالیست که تجربه و تخصص وی با همراه شدن امکانات و تجهیزات می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را راه گشا باشد.

 

در گذشته با وجود نبود تجهیزات و امکانات،وی تحت فشار قرار می گرفت و با دریافت نامه از دفتر ... مجبور به اجابت درخواست با شرایط موجود بود(این بررسی ها طی 4 سال گذشته انجام شده).

 

یقینا برخی درخواست ها مغایر قانون است و تحت فشار قرار دادن یک مدیر برای اجابت یک کار غیرقانونی که در آینده می تواند دامن گیر وی شود،کاری اشتباه و بهانه جویانه برای کم کار نشان دادن مدیر می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر