c_300_250_16777215_10_images_parvaz1kalala.jpg

ترکمن سسی-فرودگاه کلاله برای مردم شرق گلستان،حیثیتی شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از راه اترک،فرودگاه قدس کلاله،اولین فرودگاهی است که در استان گلستان سالها پیش ساخته شده و اولین پروازها هم در استان گلستان از این فرودگاه استارت خورد.

 

مسئولین شهری و شهرستانی شهرستان کلاله و حتی شهرستانهای اطراف نیز با رونق گرفتن این فرودگاه از مزایای آن بهره خواهند برد و به همین خاطر پیگیر امور مربوط به آن هستند.

 

نصرت برزگرف فرماندار شهرستان کلاله در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان های مینودشت،کلاله و مراوه تپه با بیان اینکه تلاش ها برای استمرار پروازهای فرودگاه کلاله ادامه دارد، گفت:با تشکیل کمیته مردمی حمایت از پایداری پروازهای فرودگاه کلاله،چارتر فرودگاه کلاله کمیته مردمی شدند و به این واسطه و با رایزنی های انجام شده،قیمت بلیط های پروازهای فرودگاه کلاله از 145 هزار تومان به 87 هزار تومان کاهش یافت.

 

وی افزود:در رایزنی های بعمل آمده، بلیط برای کودکان 2 سال به پایین رایگان و برای 12 سال به پایین 50 هزار تومان در نظر گرفته شد.

 

فرماندار کلاله به ساعات پرواز این فرودگاه نیز پرداخت و گفت:با رایزنی های انجام شده با مسئولین ذیربط، ساعات پروازهای فرودگاه کلاله نیز تغییر کرد و از این پس پروازهای روز شنبه این فرودگاه 8 صبح از تهران به کلاله و ساعت 9:30 از کلاله به تهران خواهد بود و همچنین در روز چهار شنبه نیز پروازها ساعت 15 از تهران به کلاله و ساعت 16:30 از کلاله به تهران خواهد بود.

 

وی با نوید اینکه خبرهای خوش دیگری نیز در راه است، با انتقاد از برخی کانال های فضای مجازی افزود:برخی کانال های فضای مجازی از روی دلسوزی و بدون اطلاع از تلاش های پشت پرده به سمت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان هجمه رفتند که این اقدام را نکوهش می کنم.

 

وی ادامه داد:در وهله اول شهرام غراوی نماینده شرق گلستان که بانی آغاز پروازهای این فرودگاه بود،سزاوار تحسین است و در وهله بعدی رامین آذری مدیرکل فرودگاه های گلستان و مسئولین کشوری.

 

برزگر تاکید کرد:مدیرکل فرودگاه های گلستان از ابتدای امر نشان داد که تمایل زیادی به از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله دارد و شرکت وی در جلسات مختلف درون استانی و خارج استانی و تلاش برای تجهیز فرودگاه کلاله، این ادعای ما را ثابت می کند.

 

فرماندار کلاله در دفاع از آذری تاکید کرد:مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان قول تجهیز فرودگاه کلاله به دستگاه (VOR) با اعتبار یک میلیارد تومان را داد و در ادامه قول های دیگری همچون روشنایی این فرودگاه را داده است که این به خودی خود نشان دهند تمایل این مدیر به استمرار پروازهای فرودگاه کلاله است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر