c_300_250_16777215_10_images_2015_1393052021054549433950442.jpg

ترکمن سسی-بخشدار پیشکمر از توابع شهرستان کلاله در شرق استان گلستان اعلام کرد:حریق در هشت عرصه جنگلی این بخش که با باد شدید فصلی(خوشاباد) همراهی می شد، اطفا شده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،امان محمد حمید زاده گفت:هم اکنون نیز جمعی از نیروهای مردمی و حفاظت از جنگل برای جلوگیری از شعله ور شدن کنده های نیم سوز در عرصه های مذکورحضور دارند.

 

وی خاطرنشان کرد:مشارکت فعال وشبانه روزی نیروهای مردمی وعوامل حفاظت از جنگل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و عوامل دستگاه های اجرایی به اطفای حریق در جنگل های این منطقه در شب گذشته منجر شد.

 

وی افزود :حریق در هشت نقطه جنگلی شامل چیشت خوجه لر، کاظم خوجه، قیراق داشی،یل چشمه جدید،چاروان،قرانگقی جنگل،قودنه علیا و سفلی در ساعات مختلف روز جمعه و بدون اینکه ارتباطی با یکدیگر داشته باشند،به وقوع پیوست.

 

وی گفت:وزش باد شدید،عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده بود و اگر همکاری و مشارکت دهیاران،شوراهای اسلامی و روستاییان نبود،حریق از کنترل خارج و آسیب های جبران ناپذیری به عرصه های جنگلی وارد می شد.

 

حمیدزاده در خصوص مساحت عرصه های جنگلی که طعمه حریق شده اند نیز گفت:کارشناسان درحال محاسبه و بررسی مساحت وکم وکیف عرصه های خسارت دیده از آتش هستند که نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر