c_300_250_16777215_10_images_61624.jpg

تركمن سسي - حاج آخوند ميرزاعلي : اخيرا به نمايندگي از مردم شريف استان و تركمن صحرا افتخار ديدار با مقام معظم رهبري را داشته و سلام گرم معظم له را در اينجا به شما ابلاغ مي كنم.

به گزارش تركمن سسي ،امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا كه در کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان گلستان سخنراني كرد ، ضمن خير مقدم به ميهمانان اين كنگره و با اشاره به رشادت ها و ايثارگري هاي شهداي گران قدر اظهار كرد:همه ما وظيفه داريم ضمن زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا مسير و حركت ارزشمند آنها را ادامه دهيم و از ارزش هاي اسلام و انقلاب دفاع كنيم ، تا مردم احساس امنيت و آرامش بكنند.
وي در ادامه تصريح كرد: به تعبير شيخ اجل سعدي عبادت جز خدمت به خلق نيست.و يادآوري و تكريم شهدا و رزمندگان ايثارگر بهترين خدمت به آنهاست.
حاج عبدالحي آخوند ميرزاعلي در بخش ديگري از سخنان خود گفت :دشمنان اسلام  همواره با ترفند ها و حيله هاي مختلف سعي در ايجاد تفرقه بين مسلمانان دارند ليكن مردم آگاه با تمسك به قرآن و احاديث پيامبر اكرم (ص) و هدايت هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب نقشه هاي دشمنان را خنثي مي كنند و مسلمانان شيعه و سني با اتحاد خود كه رمز پيروزي است براي اعتلاي اسلام و انقلاب تلاش مي كنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر