c_300_250_16777215_10_images_9411_-2.jpg

ترکمن سسی-امام جمعه گنبدکاووس گفت:هر چه از مهربانی و خوبی و وفاداری ترکمن ها به نظام گفته شود،نمی تواند حس حضور در بین آنها را بیان کند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از قابوس نامه،حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در همایش پیامبر رحمت منادی وحدت، به محرومیت سنگین در حاشیه مرزی  شهرستان اشاره کرد و افزود: امید می رود با حضور دکتر لاریجانی در این سفر بخشی از مشکلات این شهرستان که توسط نماینده مطرح می شود حل شود.

 

وی با اشاره به سخنان صادقانه و حماسی امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس آخوند جاور، تصریح کرد: گنبدکاووس  نمونه بی‌بدیل وحدت و همدلی در ایران اسلامی و دنیای اسلام است، این سخنان نشان از این دارد که اهل سنت چگونه به نظام و رهبری و ارزشهای آن باور دارند.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز با بیان اینکه مردم گنبدکاووس در امنیت زیر سایه وحدت زندگی می کنند، گفت : دوستی و اتحاد و همرنگی بین مردم این منطقه ایجاد شده است و در سایه با برکت نظام برای مردم این شهرستان اتفاقات خوبی در حال رخ می دهد.

 

عبدالقدیر کریمی با اشاره به وجود 145 کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با کشور ترکمنستان، تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی قدم های استواری برداشته شده است،امید می رود مطالبات مردم منطقه تحقق یابد و مردمی که همیشه در صحنه های تاثیر گذار بودند بتوانند از سفر شما بهره مند شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر