c_300_250_16777215_10_images_9410_f1d1aff9-1ed5-4518-a7f1-89a9fce91bfb.jpg

ترکمن سسی-سرپرست اداره راه و شهرسازی کلاله از احداث راه روستایی اوقچی - گچی سو در این شهرستان شرقی استان گلستان خبر داد و گفت:در حال حاضر عملیات بیس،ترمیم و زیرسازی 4 کیلومتر از این محور اجرا شده است.

 

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمد سراوانی اظهار کرد:این محور 5/5 کیلومتر طول دارد و یکی از آنتنی های محور روستایی یلی بدراق به گچی سو محسوب می شود که به شبکه راه های روستایی گنبدکاووس متصل شده و باعث تسهیل در تردد وسایل نقلیه آن حوزه به زیارتگاه خالد نبی و دو شهر کلاله و گنبد می شود.

 

وی اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای این پروژه را،پنج میلیارد ریال و از محل منابع ملی اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد و یادآورشد:با وجود تخصیص نیافتن اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز شده و در مرحله اجرای آسفالت قرار دارد.

 

سرپرست راه و شهرسازی کلاله ادامه داد:از برنامه های دیگر راه و شهرسازی برای بهره مندی هرچه مطلوب تر روستاییان از راه مناسب و آسفالته بویژه در مناطق محروم استان،اجرای زیرسازی،بیس و آسفالت یک کیلومتر از مسیر اوقچی کوچک است.

 

به گفته سراوانی،در حال حاضر دو فقره آبرو لوله ای هر کدام به طول 8 متر در مسیر اوقچی کوچک به اجرا درآمده است.

 

شهرستان کلاله بیش از 110 هزار نفر جمعیت و431 کیلومتر راه دارد که حدود 400 کیلومتر آن روستایی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر