c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-دو نفر که درشبکه های اجتماعی برای خانم جوان در گرگان ایجاد مزاحمت می کرند دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت:با دریافت شکایت از یک خانم گرگانی درباره تهدید ومزاحم فردی در صفحه های اجتماعی برای برقرار رابطه نامشروع موضوع در دستور کار پلیس فتای گلستان قرار گرفت.

 

سروان صاحبکاران افزود:در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی که اقدام به این کار کرده با اطمینان از عدم شناسایی خود و با استفاده از مشخصات جعلی به فعالیت مجرمانه در صفحات اجتماعی ادامه می دهد.

 

وی ادامه داد:با به کارگیری روش‌های خاص پلیسی و ردزنی‌های اطلاعاتی مشخص شد  2 فرد جوان ساکن در یکی از استان‌های همجوار مدیریت صففحه را به عهده دارند.

 

صاحبکاران اضافه کرد:با دستگیری این افراد ابتدای منکر هر گونه جرم شدند و در نهایت با مواجه شدن با مدارک غیر قابل انکار به عمل خود اعتراف کردند.

 

وی گفت:پرونده به جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.

 

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند، موضوع را به مراجع قضایی و پلیس گزارش کنند.

 

اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 21822967 و 21822943 گزارش کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر