c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000001v.jpg

ترکمن سسی-امام جمعه ساری بخش گفت:دشمنان ما دست از دشمنی خود بر نمیدارند، و در همه حال میخواهند در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند،بحمدالله هنوز نتوانسته اند خدشه ای به وحدت استان گلستان وارد کنند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از طوبی گلستان،حاج آخوند عبدالحمید جاهد امام جمعه ساری بخش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آیه " وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا"  اظهار کرد:خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است به ریسمان الهی چنگ بزنید و فرقه فرقه نشوید.

 

آخوند جاهد تاکید کرد:وظیفه هر مسلمانی این است که وحدت را بتوانیم حفظ و تقویت ببخشیم، تقویت بخشدین وحدت از ملزومات مسلمانان است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت مسلمین را هدف گرفته تاکید کرد:وجود دیدار ها و سفرهایی که بین علمای اهل سنت و شیعه انجام میشود منشاء بسیاری از برکات است،وحدتی که از این نشست و برخاست ها بیرون می آید اهداف دشمن را خنثی میکند.

 

جاهد با ابراز خرسندی از وحدت ایجاد شده در گلستان خاطر نشان کرد:استان گلستان را نگین اقوام می گویند،به خاطر اینکه در استان گلستان اقوام مختلفی وجود دارد، با وجود این اختلاف سلیقه ها بازهم شاهد این هستیم که وحدت گلستان زبان زد عام و خاص مردم است.

 

امام جمعه ساری بخش اذعان داشت:دشمنان ما دست از دشمنی خود بر نمیدارند،و در همه حال میخواهند در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند،بحمدالله هنوز نتوانسته اند خدشه ای به وحدت استان گلستان وارد کنند.

 

وی در پیایان دشمنان اصلی اسلام را کفار و یهود برشمرد و افزود:تنها دشمنان ما کفار و یهود هستند،آنها هیچگاه نمیخواهند که دین اسلام ترقی و رشد کند، شیعه و سنی در کنار هم میتوانند با ایجاد هم دلی و اتحاد در مقابل کفار ایستادگی کنند و نگذارند آنها به اهدافشان برسند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر