c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg
ترکمن سسی-پنجمین نشست هم اندیشی ماصلاحات اوتورشغی گنبدکاووس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،شب گذشته یکم اسفند ماه پنحمین نشست ماصلاحات اوتورشغی با شرکت فعالان سیاسی و انتخاباتی و حضور پررنگ کاندیداهای شورای شهر پنجم گنبدکاووس برگزار گردید.

در ابتدای جلسه محمدچوپانی‌ به تشریح‌تجربیات ۴دوره انتخابات شورای شهر گنبدکاووس پرداخت و با اشاره به ظهور چندین گروه انتخاباتی در سطح شهر گنبدکاووس و حساسیت مقطع کنونی،ضرورت دراولویت قرار گرفتن تجمیع گروه ها،تحقق اجماع و دغدغه ساختار واحد را تبین کرد.

سپس‌جلیل‌تاتاری‌از کاندیداهای دور چهارم شورای شهر گنبدکاووس و انتخابات آتی با انتقاد ‌از روند انتخاب گزینه‌های‌نهایی برای شورای شهر چهارم با بارم بندی کمیته معیار و آرا امین اعضای محلات،به وقایع نگاری چهار سال قبل اشاره و اصلاح‌اساسی ساختار را در این خصوص برای انتخابات شورای شهر پنجم خواستار شد.

مهندس حاللی ظهری از پیشکسوتان عرصه‌سیاست ‌و انتخابات منطقه معتقدبود‌که چارت ساختار در موضوع مربوط به محلات باید از قواعدبه روز و سهل الوصول،ایمن ‌و مصون از خطاهای گذشته عملیاتی گردد. امان محمدخوجملی نقاد و فعال سیاسی وانتخاباتی اعتقاد داشت که ضرورتی برای تکرار‌ یارگیری های هدفمند محلات‌با ‌روشهای سابق و چینش امین اعضا نیست.

ماصلاحات اوتورشغی در جلسه شب گذشته مهمان‌ویژه‌ای داشت،حاج سلیمان‌هاشمی‌از‌ کاندیداهای مطرح‌ مجلس‌گفت:موضوع جلسه‌ شمابهتراست ساختار اجماع‌ باشد و بالفعل شدن‌ درسه‌ ضلع‌مثلث ساختار،مردم و کاندیداها متبلور است‌.

وی تاکید کرد:قطعا‌باید گروهها به تجمیع‌،وحدت نظر‌و وحدت رویه دست یابند.

بهرام رابطی از فعالان انتخاباتی حاضرین‌را دعوت به ساماندهی درتشکلی واحد با تکیه به اشتراک نظرها کرد.

صفرمحمد آرخی ‌از یاشولیهای سابق انتخاباتی ‌و از کاندیداهای ‌احتمالی انتخابات آتی شورای شهر گنبد کاووس اذعان کرد که یاشولیهای انتخاباتی در موضوع مجلس دهم دچار خطاهای زیادی شدند و این دوره باید اصلاح شود.

عاشور قلی میکاییلی از کاندیداهای دوره گذشته انتخابات شورای شهر و از داوطلبین احتمالی این دوره گفت:مجموعه کاندیداها باید حلقه‌گمشده و جایگاه واقعی خود را باز یابند و باید با حضورفعال درجلسات‌ به طرح‌افکار و انگیزه های خود مبادرت نمایند.


دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد 1395-12-02 11:47
مباحث خوبي بود.اميدوارم فعالان در اين زمينه نتايج خوبي داشته باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر