c_300_250_16777215_10_images_61996.jpg

تركمن سسي - رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از معلق شدن شهردار گرگان از مسئولیتش با دستور قضایی خبر داد و گفت: بر اساس قانون شورا موظف به تعیین سرپرست است.اما صادقلو مي گويد هيچ حكمي قضايي به وي ابلاغ نشده است.


به گزارش تركمن سسي، سیدمحمد قدس‌مفیدی دو شنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص خبر منتشر شده درباره معلق شدن شهردار گرگان از مسئولیتش گفت: امروز یک دستور قضایی دریافت کردیم که در این دستور قضایی دادگاه کیفری دو برای شهردار گرگان حکم تعلیق از مسئولیت صادر کرده است.
وی ادامه داد: این حکم به دلیل قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان صادر شده و دلایل ایثارگری شهردار گرگان برای دادگاه اثبات نشده و تا پایان رسیدگی شهردار گرگان از مسئولیتش معلق شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص وضعیت مدیریت شهرداری گرگان گفت: بر اساس قانون و ماده 71 باید سرپرست معین شود که موضوع در جلسه فوق‌العاده امروز ( دوشنبه)مطرح شد اما برخی از دوستان جلسه را ترک کردند.
قدس‌مفیدی بیان کرد: این موضوع در جلسه فوق‌العاده رسمی و علنی امروز (دوشنبه)مطرح شد.


هیچ حکم قضایی به من ابلاغ نشده است
حسین صادقلو نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص صدور دستور قضایی درباره تعلیق شدن وی از مسئولیت شهردار گرگان، گفت: من هم موضوع را شنیده‌ام اما هیچ حکمی به من ابلاغ نشده است.
وی اضافه کرد: من موضوع را تازه شنیده‌ام و به هیچ عنوان حکمی به من ابلاغ نشده است.
شهردار گرگان در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت در خصوص این موضوع از سوی دادگاه و مقام قضایی برای شما احضاریه، ابلاغ و موضوع مشابه ابلاغ شده است یا خیر گفت: به هیچ عنوان.
صادقلو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این موضوع در جلسه امروز (دوشنبه)فوق‌العاده شورای اسلامی شهر گرگان مطرح شده است، گفت: من در جریان نیستم، من دقایق اول جلسه حضور داشتم و بعد جلسه را ترک کردم.
وی اضافه کرد: مثل همیشه به کارم ادامه خواهم داد.
گفتنی است، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تائید خبر به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: امروز (دوشنبه)یک دستور قضایی دریافت کردیم که در این دستور قضایی دادگاه کیفری دو برای شهردار گرگان حکم تعلیق از مسئولیت صادر کرده است.
وی ادامه داد: این حکم به دلیل قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان صادر شده و دلایل ایثارگری شهردار گرگان برای دادگاه اثبات نشده و تا پایان رسیدگی شهردار گرگان از مسئولیتش معلق شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر