c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی استان گلستان از صحت عمل و رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۳ گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی گرگان پس از مدت‌ها تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از عوامل توزیع موادمخدر را دستگیر کنند.

 

وی افزود: در این عملیات و در بازرسی از خودروی متهم مقادیری موادمخدر از نوع شیشه و 3 فشنگ سلاح شکاری به همراه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم برای تطمیع ماموران و فرار از مجازات قانونی پیشنهاد 100 میلیون ریال رشوه را داد که با امتناع ماموران وظیفه شناس انتظامی روبه رو شد.

 

سردار جاویدان روحیه قناعت و مسئولیت‌پذیری را از خصیصه‌های اخلاقی کارکنان انتظامی برشمرد و گفت: ماموران وظیفه شناس این کلانتری ضمن امتناع از قبول رشوه مراتب را صورتجلسه کرده و متهم نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: از ماموران وظیفه شناس به علت صحت عمل و صداقت در انجام امور محوله با اهداء هدایایی تقدیر شد.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 کمال 1395-12-17 08:11
خدا را شکر...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر