c_300_250_16777215_10_images_62224.jpg

ترکمن سسی - فرماندار گمیشان در دیدار با مردم روستای قلعه کریم ایشان گفت: وضعیت پل روستا را به صورت ویژه پیگیری و مشکل را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش ترکمن سسی ،به نقل از ساحل گمیشان، فرماندار گمیشان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به منظور آگاهی بیشتر از مشکلات و وضعیت روستای قلعه کریم ایشان با مردم این روستا از نزدیک دیدار کردند.
دهیار روستای قلعه کریم ایشان گفت :در  روستا از لحاظ برق و لوله گزاری آب مشکلی وجود ندارد و رسیدگی به وضعیت پل روستا و لایروبی کف رودخانه و همچنین بازنگری طرح هادی روستا را به عنوان مهمترین مشکلات روستا بیان کرد.
فرماندار گمیشان پس از بازدید از وضعیت رودخانه و پل روستا گفت: رسیدگی به وضعیت پل روستا را در اولویت قرار داده و به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.
توماج در دیدار با مردم روستا با اشاره به انتخابات پیش رو بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود : حضور گسترده مردم در صحنه باعث نومیدی و خواری دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ترکمن 1396-01-19 09:48
فرماندار باید به فکر گرگان رود و صنعت کشاورزی شهرستان باشند،چندین ساله که رود خشک شده و هیچگونه آبی حتی در فصول پر باران در رودخانه جریان ندارد.....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر