c_300_250_16777215_10_images_62326.jpg

ترکمن سسی - شهردار آق‎قلا از احداث کمربندی در بخش شرقی شهرستان آق‎قلا خبر داد و گفت: تملک حدود 50 درصد از اراضی انجام شده است و در صورت توافق با مالکان اراضی این پروژه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالرشید قرنجیک صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مسافت کمربندی در بخش شرقی آق‎قلا حدود دو کیلومتر است، در صورت احداث کمربندی در این بخش از شهر، شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.
وی بیان کرد: روزهای پنج‎شنبه شرایط حادی از لحاظ ترافیکی برای شهرستان آق‎قلا اتفاق می‎افتد چرا که پنج‎شنبه بازار در شمال آق‎قلا قرار دارد و مردم برای رفتن به این بازار هفتگی مجبور هستند از هسته مرکزی شهر عبور کنند که در این شرایط ترافیک سنگینی در میدان وحدت، میدان اصلی شهر به وجود می‎آید.
 
تعریض پل باهنر آق‎قلا در انتظار تخصیص اعتبار
شهردار آق‎قلا با بیان اینکه تعریض پل باهنر می‎تواند مشکلات ترافیکی در میدان اصلی در روزهای پنج‎شنبه را رفع کند، افزود: پل باهنر تعریض 6 متر و نیم نیاز دارد که از نظر اجرایی حدود 95 درصد کار به اتمام رسیده است.
قرنجیک خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلاتی از جمله عدم تأمین منابع مالی پروژه و بدهکاری به پیمانکار حدود هشت ماه این پروژه معطل مانده است.
وی بیان کرد: قبل از سال جدید یکسری رایزنی‎‎ها با سازمان برنامه و بودجه و سازمان همیاری شهرداری‎های استان برای تأمین منابع مالی برای اتمام تعریض پل باهنر انجام دادیم که طی آن جلسات تا سه هفته دیگر عملیات اجرایی برای اتمام تعریض پل باهنر آغاز خواهد شد./خبرگزاری فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر