Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image http://img8.irna.ir/1396/13960124/82491620/82491620-71536690.jpg
There was a problem loading image http://img8.irna.ir/1396/13960124/82491620/82491620-71536690.jpg

سردار باقرزاده: اهل سنت ایران، پیشقراولان وحدت جهان اسلام هستند

ترکمن سسی - فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گفت: اهل سنت ایران پیشقراولان وحدت جهان اسلام بوده و علمای اهل سنت کشور می توانند با تبیین حقیقت مسئله، در زمینه وحدت شییعه و سنی در جهان اسلام بسیار تاثیرگذار باشند.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، سردار سیدمحمد باقرزاده روز پنجشنبه با تشریح رشادت های اهل سنت ایران و علمای آنها برای دفاع از میهن اسلامی، انقلاب و کشور گفت: شهید ابوبکر اونق از استان گلستان، شهید مولوی حسین پور از بلوچستان و شهید شیخ الاسلامی از کردستان که همگی از اهل سنت بودند، پیشقراولان وحدت شیعه و سنی محسوب می شوند.

در نشست صمیمی با روحانیان شاخص اهل سنت شرق گلستان در روستای کسگن قوجق از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس و آیین افتتاح مکتب خانه نور این روستا افزود: برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام و سلطه نظامی، اقتصادی و فرهن'ی آنها لازم است با اقداماتی که در راستای وحدت انجام می دهیم، فضا را آماده کنیم تا مسلمانان در اقصی نقاط جهان بدانند چگونه می توان به وحدت رسید.

سردار باقر زاده خاطرنشان کرد:مقوله هایی مثل شهید و شهادت و جهاد باید در جهت رفع سلطه و نفوذ دشمنان در کشورهای اسلامی باشد و در تعالیم قرآن تاثیرات مسئله جهاد و شهادت بسیار بزرگ است.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهادت و دفاع از وطن، رمز عزت ایران اسلامی و مسلمانان است، افزود: اهل سنت ایران در جای جای کشور نیز به این مسئله واقف است و تقدیم 600 شهید اهل سنت ترکمن از استان گلستان و شهدای بسیار دیگر از سایر مناطق کشور و حتی شهید مدافع حرم از اهل سنت، نشان دهنده این واقعیت است.
سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: استقبال های باشکوهی که از شهدای گمنام در مناطق مختلف اهل سنت نشین کشور به عمل می آید ، گویای دلبستگی آنها به میهن اسلامی و احترام به کسانی است که در راه دفاع از کشور و انقلاب جان خود را فدا کرده اند و به عنوان یک ارزش در کنار سایر ارزش ها باید تقویت شوند.
وی گفت: جانفشانی و شهادت شهدای اهل سنت از جمله ترکمن های ساکن استان گلستان، برگ زرین و صفحه نورانی در تاریخ انقلاب اسلامی و قوت قلب برای برادران شیعه آنهاست که می بیینند اهل سنت نیز در راه دفاع از انقلاب، اسلام و کشور حضور دارد و این حضور بسیار ارزشمند است.
در این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان نیز در سخنانی با تشریح اهمیت وحدت بین مسلمین گفت: دشمنان اسلام راه نفوذ در کشورهای اسلامی را در ایجاد تفرقه بین مسلمین می دانند و باید با هوشیاری این توطئه آنان ر ا خنثی کرد.
حجت الاسلام جعفر رعایتی با تشریح جنایات گروه های تکفیری همچون داعش که به نام اسلام انجام می دهند، گفت: اسلام مخالف جنایت و کشتار مردم بیگناه است، در حالی که گروه های تکفیری این جنایات را به نام اسلام انجام می دهند.
وی با بیان اینکه ایجاد گروه های و مذاهب ساختگی در بین مسلمان ها از توطئه های دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: علمای اسلام وظیفه سنگینی برای روشنگری در قبال جنایات این گروه ها دارند.
وی با تشریح تلاش های دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین مسلمین گفت: در لندن شبکه های تلویزیونی بسیاری برای توهین به مقدسات اهل سنت و همزمان شبکه های دیگری برای توهین به مقدسات شیعیان توسط استکباری راه اندازی شده است که رهبر معظم انقلاب با موضعگیری قاطع در برابر این اقدامات تفرقه افکنانه، اهانت به بزرگان و مقدسات اهل سنت را حرام اعلام کردند.
حجت الاسلام رعایتی رمز قوت و عزت ایران اسلامی را در وحدت بین آحاد مردم آن اعم از شیعه و سنی ذکر کرد و گفت: امام راحل (ره) و رهبری معظم انقللاب با درک این مسئله مهم، همواره به تقویت وحدت در جامعه تاکید داشته و دارند.
در این آیین که با مولودی خوانی همراه بود، ساختمان مکتب خانه نور روستای کسگن قوجق گنبدکاووس که با 650 میلیون ریال هزینه و زیربنای 140 متر مربع در مدت دو سال ساخته شده و به ترویج علوم قرآنی و معارف اسلامی می پردازد، افتتاح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر